Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Cisco Webex w marcu: Rekordowa liczba 324 mln użytkowników

Dominik Wiśniewski | 08-04-2020 16:00 |

Cisco Webex w marcu: Rekordowa liczba 324 mln użytkowników Obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa zmusza wiele osób do ograniczenia kontaktów z innymi ludźmi i pozostania w domach, czego efektem jest ogromny wzrost popularności narzędzi do współpracy, takich jak Cisco Webex. Świadczy o tym fakt, że w marcu odbyły się aż 73 miliony spotkań za pośrednictwem tej platformy. Jak mówi Sri Srinivasan, starszy wiceprezes i dyrektor generalny, Cisco Collaboration, wykorzystanie Webexa wzrosło 2,5 raza w Ameryce Północnej i Południowej, cztery razy w Europie i 3,5 raza w regionie Azjii i Pacyfiku. Jest to wynik zwiększonego zainteresowania usługą wśród klientów korporacyjnych, ale również wzrostu popularności nauki zdalnej i telemedycyny.

W marcu odbyły się aż 73 miliony spotkań za pośrednictwem platformy Cisco Webex. Każdego dnia odbywało się aż 4,2 miliona spotkań, zaś liczba nowych rejestracji wyniosła aż 240 tysięcy osób na dobę.

Cisco Webex w marcu: Rekordowa liczba 324 mln użytkowników  [3]

Cisco: eksperci podpowiadają, jak efektywnie pracować z domu

Jak wyglądają pozostałe, marcowe statystyki Cisco Webex? Otóż z oprogramowania skorzystało aż 324 milionów użytkowników, czyli ponad dwa razy więcej niż w styczniu, zaś liczba nowych rejestracji wyniosła aż 240 tysięcy osób na dobę. Jednego dnia odbywało się 4,2 miliona spotkań, czyli ponad dwukrotnie więcej niż podczas szczytowych momentów przed pandemią. Wszystkie spotkania online, które odbyły się w ubiegłym miesiącu, trwały łącznie aż 14 miliardów minut (ponad dwa razy więcej niż w lutym).

Cisco Webex w marcu: Rekordowa liczba 324 mln użytkowników  [2]

Raport Cisco 2020: wnioski z corocznego CISO Benchmark Report

Skala z jaką są obecnie wykorzystywane narzędzia do współpracy jest niezwykła. Robimy wszystko, aby nadążyć za zapotrzebowaniem. Nasi specjaliści ciężko pracują, aby organizacje, które muszą funkcjonować w tym trudnym okresie, mogły pozostać w kontakcie, działać efektywnie i bezpiecznie – mówi Chuck Robbins, prezes Cisco. Inicjatywy związane z pomocą dotyczącą wideokonferencji mnożą się na każdym kroku. Również i my postanowiliśmy w pewnym momencie pomóc mniej obeznanym z zagadnieniem osobom, w swobodniejszym poruszaniu się po podobnym oprogramowaniu. Dlatego też przygotowaliśmy poradnik pt. Jak przeprowadzić lekcję online? Poradnik nauczania zdalnego, który celowany jest zwłaszcza w osoby prowadzące lekcje czy wykłady online.

Źródło: Cisco
8
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.