ulmb 2
NVIDIA upraszcza G-SYNC. Dzięki współpracy z MediaTek technologia trafi do większej liczby monitorów

NVIDIA nawiązała współpracę z firmą MediaTek ws. implementacji G-SYNC. Dzięki temu rozwiązaniu monitory obsługujące płynny obraz staną się bardziej przystępne cenowo. Pierwsze modele korzystające z tego ulepszenia trafią wkrótce na rynek, oferując graczom komfortową rozgrywkę bez efektu rozrywania obrazu. Ten krok może znacząco poszerzyć dostępność technologii, z której dotychczas korzystali głównie użytkownicy sprzętu premium.
NVIDIA wprowadza drugą generację technologii Ultra Low Motion Blur. Obraz będzie wyraźniejszy i to bez spadku jasności

NVIDIA wprowadza drugą generację zaprezentowanej w 2015 roku technologii G-SYNC ULMB (Ultra Low Motion Blur). Ma ona zapewnić dużą poprawę w ostrości obrazu i redukcji zjawiska ghostingu nawet przy wysokich częstotliwościach odświeżania obrazu w monitorach gamingowych. Dzięki technologii ULMB 2 możemy uzyskać również dwukrotnie wyższą jasność obrazu (przy zastosowaniu stroboskopowego podświetlenia) i nawet powyżej 1000 Hz we współczynniku Motion Clarity.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna