ultra low motion blur
NVIDIA wprowadza drugą generację technologii Ultra Low Motion Blur. Obraz będzie wyraźniejszy i to bez spadku jasności

NVIDIA wprowadza drugą generację zaprezentowanej w 2015 roku technologii G-SYNC ULMB (Ultra Low Motion Blur). Ma ona zapewnić dużą poprawę w ostrości obrazu i redukcji zjawiska ghostingu nawet przy wysokich częstotliwościach odświeżania obrazu w monitorach gamingowych. Dzięki technologii ULMB 2 możemy uzyskać również dwukrotnie wyższą jasność obrazu (przy zastosowaniu stroboskopowego podświetlenia) i nawet powyżej 1000 Hz we współczynniku Motion Clarity.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p