Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

hypersense

Test Razer Kraken V3 Hypersense - Co potrafią słuchawki dla graczy z THX Spatial Audio i haptycznym feedbackiem

Test Razer Kraken V3 Hypersense - Co potrafią słuchawki dla graczy z THX Spatial Audio i haptycznym feedbackiem

Dobranie gamingowych słuchawek jest trudniejszym zadaniem, niż w przypadku klawiatury czy myszki, gdzie musimy zwrócić uwagę przede wszystkim na rodzaj przełączników (klawiatura) i sensor (mysz). Musi nam się też oczywiście ów sprzęt podobać. Z tzw. headsetami jest trudniej, ponieważ nie tylko muszą się nam podobać, ale muszą też wygodnie leżeć i brzmieć zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Z brzmieniem też nie jest znów tak łatwo, bowiem praktyka pokazuje, że nie wszystkie headsety "potrafią"...

Razer Project Brooklyn – fotel rodem z filmów science fiction z 60-calowym ekranem OLED, haptycznymi wibracjami i Chroma RGB

Razer Project Brooklyn – fotel rodem z filmów science fiction z 60-calowym ekranem OLED, haptycznymi wibracjami i Chroma RGB

Targi CES (ang. Consumer Electronics Show) to zwykle znakomita okazja do zaprezentowania nie tylko sprzętu komputerowego, mobilnych urządzeń i telewizorów, ale też mniej lub bardziej wymyślnych gadżetów. Razer pochwalił się na wydarzeniu między innymi prototypową smartmaską N95 na twarz z RGB. Ale Project Hazel, bo tak ochrzczona została owa maseczka, nie jest jedyną nowością zaprezentowaną przez tego producenta podczas CES 2021. Inną jest specjalny fotel dla graczy. Ale „specjalny” to mało powiedziane....

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora

Firma Razer ogłosiła HyperSense – ekosystem urządzeń wyposażonych w technologię haptyczną, zaprojektowanych tak, aby dostarczać wysokiej jakości doświadczeń i imersji płynącej z rozgrywki. CEO Razera, Min-Liang Tan powiedział: „Jesteśmy w końcu w stanie poczuć to, co widzimy i słyszymy na całej arenie gry, wyczuwając każde drganie broni wroga czy doświadczając pełnego basu pomruku potwora. Podobnie jak w przypadku Razer Chroma, gdzie zademonstrowaliśmy możliwości systemu oświetleniowego...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.