fidelityfx 2.0 sdk
Kod źródłowy AMD FSR 4 miał zostać udostępniony w formie Open-source, jednak publikacja plików okazała się pomyłką

W ostatnim czasie na GitHubie opublikowano pakiet AMD FidelityFX SDK 2.0, w skład którego wchodziły nie tylko pliki dla zaktualizowanej wersji FSR 3.1 o numeracji FSR 3.1.5, ale również kod źródłowy dla najnowszej wersji FSR 4, jako jedynej działającej na bazie uczenia maszynowego oraz instrukcji FP8. Wypuszczenie kodu źródłowego dla FSR 4 było zaskakującym ruchem, jednak teraz okazuje się, że była to pomyłka ze strony AMD, co zostało potwierdzone w oświadczeniu firmy.
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu