dislike
Twitter zyska nową funkcjonalność - publikowanie artykułów. Będzie też coś, czego bał się użyć sam Facebook

Twitter zadebiutował jako platforma social media, pozwalająca na publikowanie dość krótkich postów o długości do 140 znaków. Przed pięcioma laty limit ten wzrósł do 280 znaków na post. I choć analizy wykazują, że z nowego limitu korzysta zaledwie 12% wszystkich wpisów, to ptaszki ćwierkają, że nadchodzi kolejny. Również związana z długością publikowanych treści. Mianowicie jeden ze sprawdzonych, twitterowych leaksterów poinformował, że błękitne medium społecznościowe testuje sekcję...
Facebook testuje reakcje w Messengerze - wśród nich dislike

Minęło już sporo czasu, odkąd Facebook wprowadził do swojego serwisu możliwość zareagowania na dany post za pomocą jedną z kilku ikonek. Jak to zazwyczaj bywa w takich przypadkach, nowość została różnie przyjęta, jednak można powiedzieć, że z biegiem czasu została zaakceptowana przez większość użytkowników tego portalu. Nadal jednak pojawiają się głosy niezadowolenia, że wśród dostępnych reakcji zabrakło wyraźnego głosu oburzenia czy dezaprobaty w postaci kciuka skierowanego w dół....
Call of Duty Infinite Warfare z najgorzej ocenianym trailerem

W ostatnim czasie byliśmy świadkami oficjalnych zapowiedzi nowych odsłon najbardziej rozpoznawalnych marek pierwszoosobowych strzelanin - Battlefield i Call of Duty. Od jakiegoś czasu można było zauważyć pewną tendencję wśród deweloperów, polegającą na umieszczaniu akcji w czasach futurystycznych, bądź podczas współczesnego konfliktu. W tym roku miarka się chyba przebrała, bowiem trailer Infinite Warfare został potraktowany przez społeczność w dość brutalny sposób, zaś niskie oceny filmu...
Facebook pracuje nad wprowadzeniem przycisku Nie lubię

W ubiegłym roku mieliśmy okazję pierwszy raz usłyszeć o planach Marka Zuckerberga dotyczących umieszczenia ikony z „kciukiem w dół” na Facebooku (tzn.: przycisku „Nie lubię!”). Jak widać, sporo czasu zajmuje wprowadzenie takiego rozwiązania w życie, bo wbrew pozorom, sprawa nie jest tak prosta na jaką wygląda... Samo dodanie funkcji i systemu zarządzającego nie stanowi problemu dla deweloperów, ale filozofia jego wkomponowania w społecznościowy charakter Facebooka spędza im sen z powiek....
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p