Sony PlayStation 5 - wiemy jak wygląda pad DualSense na żywo
To jak wygląda kontroler DualSense, wiedzieliśmy już wcześniej, jednakże urządzenie mogliśmy oglądać jedynie na materiałach producenta, nieco uatrakcyjnionych. Jak wiadomo, tego typu prezentacje nie zawsze oddają to, z czym będzie miał do czynienia użytkownik końcowy. Właśnie dlatego warto zapoznać się z działaniem pada DualSense w akcji. Materiałem ukazującym możliwości kontrolera podzielił się Geoff Keighley z Game Awards, który zachwalał cechy urządzenia widoczne na przykładzie gry Astro's Playroom. Okazuje się, że wygląd zewnętrzny to nie wszystko, czego możemy spodziewać się po nowym akcesorium dla nadchodzącej konsoli Sony PlayStation 5.
Geoff Keighley z Game Awards podzielił się wrażeniami z użytkowania kontrolera DualSense dla Sony PS5 na przykładzie gry Astro's Playroom.
Nowy kontroler dla konsoli Sony PlayStation 5 to DualSense
DualSense mieliśmy szansę poznać na grafikach Sony, ale powiedzmy sobie szczerze — materiały promocyjne udostępniane przez producentów chcących pochwalić się swoimi nowościami, rzadko kiedy oddają ich rzeczywisty charakter. Bardziej miarodajne są opinię osób, które mogły sprawdzić urządzenie w akcji. Taką możliwość otrzymał Geoff Keighley, który przetestował działanie następcy DualShocka na przykładzie gry Astro's Playroom. Produkcja ta będzie instalowana na każdym egzemplarzu PS5 z bardzo prostego powodu. Rzeczona platformówka wykorzystuje wszystkie nowości DualSense, a co za tym idzie, stanowi pewien samouczek, instrukcję do pada. Do rzeczy.
Recenzja Ghost of Tsushima - Godne pożegnanie z PlayStation 4
Sony DualSense jest nieco większy od swojego poprzednika i sprawia wrażenie solidniejszego. Keighley pochwalił genialną haptykę, która reaguje w odmienny sposób na różne działania wewnątrz gry. Nie bez znaczenia jest nowa płytka dotykowa z diodą, przy której znalazł się dodatkowy głośniczek pozwalający emitować subtelne dźwięki ze środowiska gry, na przykład kroki. Obecność adaptacyjnych triggerów oznacza konieczność mocniejszego lub lżejszego ich dociskania w zależności od sposobu interakcji z przedmiotami takimi jak broń. Testujący zauważył, że nowy pad DualSense pozwala na jeszcze głębsze odczuwanie szczegółów przygotowanych przez producentów gier. Pytanie, czy deweloperzy będą chętnie korzystać z możliwości kontrolera prezentowanych na przykładzie Astro's Playroom?
Powiązane publikacje

Anbernic RG 557 - handheld do gier, który oferuje chip Dimensity 8300, system Android oraz ekran AMOLED
8
Czytniki e-booków z serii BOOX Go 7 mogą stać się także osobistymi notatnikami. Nowości oferują Androida i wsparcie dla rysika
2
Okulary Ray-Ban Meta z funkcjami AI. Tłumaczenia na żywo i integracja z Instagramem dostępne w kolejnych krajach
54
Genesis Nitro 800, Nitro 660 oraz Trit 660 RGB - nowe fotele dla graczy. Regulowane podłokietniki i poduszki Memory Foam
22