Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Returnal w wersji PC z kolejnymi screenami, tym razem potwierdzającymi użycie technik NVIDIA DLSS oraz AMD FSR

Damian Marusiak | 29-09-2022 07:40 |

Returnal w wersji PC z kolejnymi screenami, tym razem potwierdzającymi użycie technik NVIDIA DLSS oraz AMD FSRReturnal to jedna z niespodzianek 2021 roku. Tytuł debiutujący jako exclusive dla konsoli PlayStation 5 charakteryzuje się wciągającą i wymagającą rozgrywką, a także bardzo wysoką jakością oprawy audio-wizualnej. Jest to pierwszy tytuł z segmentu AAA, który mocno czerpie z dwóch gatunków gier: tzw. rogalika (roguelike) oraz soulslike'a (ze względu na bardzo wysoki poziom trudności i wymagające starcia z bossami). W sieci pojawiły się kolejne ślady komputerowej wersji gry.

W sieci pojawiły się kolejne ślady gry Returnal w wersji PC. Wygląda na to, że wkrótce doczekamy się oficjalnej prezentacji.

Returnal w wersji PC z kolejnymi screenami, tym razem potwierdzającymi użycie technik NVIDIA DLSS oraz AMD FSR [1]

Recenzja Returnal na PlayStation 5 - tą grą będziemy się jednocześnie irytować i zachwycać. Tytuł dla fanów umierania

Sony od dłuższego czasu przygotowuje komputerowe wersje swoich hitów. Dotychczas skupiano się na grach pochodzących z PlayStation 4. Niedawno wprowadzono pierwszy tytuł z PS5 - Marvel's Spider-Man Remastered, a niedługo dojdzie do tego także Miles Morales. Przyszła jednak pora na przeniesienie gry stworzonej już z myślą o najnowszej konsoli. Będzie to Returnal od studia Horsemarque. W sieci pojawił się najpierw materiał wideo z gry w wersji PC (już usunięty przez Sony), jednak zachowały się screeny potwierdzające wykorzystanie dwóch technik rekonstrukcji obrazu: NVIDIA DLSS oraz AMD FSR 1.0. Podobnie jak w wersji PS5, komputerowy Returnal skorzysta z Ray Tracingu do ulepszenia jakości cieni oraz odbić.

Returnal w wersji PC z kolejnymi screenami, tym razem potwierdzającymi użycie technik NVIDIA DLSS oraz AMD FSR [2]

Returnal na PC coraz bliżej. Ekskluzywny tytuł z PlayStation 5 odnaleziony w Steam DataBase

W naszej recenzji Returnal chwaliliśmy przede wszystkim świetny klimat produkcji, w której trafiamy na tajemniczą planetę Atropos. Twórcy przygotowali szeroki wachlarz interesująco prezentujących się przeciwników, a także zapadające w pamięć starcia z bossami - każdy rozdział produkcji kończy się walką z unikalnym wrogiem, który wyraźnie różni się od pozostałych. Na konsoli gra działa w stabilnych 60 klatkach na sekundę, natomiast na PC otrzymamy nielimitowaną liczbę FPS-ów (widać na powyższym screenie). Niestety Sony wciąż nie ujawniło oficjalnie Returnal na PC, toteż nie wiemy kiedy gra zadebiutuje na rynku.

Źródło: VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.