Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Nowy Nintendo Switch z obsługą ray tracingu i DLSS 2.2? Wskazówka znaleziona w rzekomym kodzie źródłowym

Marcin Karbowiak | 02-03-2022 11:30 |

Nowy Nintendo Switch z obsługą ray tracingu i DLSS 2.2? Wskazówka znaleziona w rzekomym kodzie źródłowymWedług doniesień serwisu TechPowerUp, z serwerów firmy NVIDIA wykradziono niemal 1 TB danych. Wśród nich miał się znaleźć również kod źródłowy narzędzia DLSS związanego z upscalingiem obrazu. Wygląda na to, że w dokumentacji przewija się temat nadchodzącej wersji kieszonkowej konsoli Nintendo Switch. W plikach pojawiła się bowiem wzmianka o „nvn2”. Skrócona nazwa API aktualnej generacji handhelda to natomiast „nvn”. To jednak nie wszystko. Wiele wskazuje bowiem na to, że w urządzeniu znajdzie zastosowanie architektura NVIDIA Ampere. To, jak nietrudno zgadnąć, otwiera drogę do bogatych możliwości graficznych, w tym do obsługi ray tracingu SLSS 2.2 (Deep Learning Super Sampling).

W sieci pojawiły się nowe informacje o kolejnej generacji konsoli. Wynika z nich, że nadchodzący Nintendo Switch wykorzystuje architekturę NVIDIA Ampere z obsługą ray tracingu.

Nowy Nintendo Switch z obsługą ray tracingu i DLSS 2.2? Wskazówka znaleziona w rzekomym kodzie źródłowym [1]

Recenzja GRID Legends - Pełnoprawna gra wyścigowa, która równie dobrze mogłaby być aktualizacją do poprzedniej części

Konsola Nintendo Switch to niebywały sukces japońskiego producenta. Urządzenia cieszą się popularnością i to mimo relatywnie ograniczonej jakości wyświetlanej grafiki. Firma nie musi specjalnie spieszyć się z dostarczeniem na rynek kolejnej generacji sprzętu, natomiast pewne jest to, że konsola przyniesie powiew świeżości właśnie na polu obrazu. Choć brak jest w tej materii konkretów, w sieci pojawiają się liczne doniesienia. Według najnowszych informacji, Nintendo Switch 2 lub Switch Pro może korzystać z API z obsługą ray tracingu oraz DLSS 2.2. Takowe rewelacje pojawiły się w rzekomym wycieku dotyczącym włamania na serwery firmy NVIDIA.

Nowy Nintendo Switch z obsługą ray tracingu i DLSS 2.2? Wskazówka znaleziona w rzekomym kodzie źródłowym [2]

Recenzja Dying Light 2 Stay Human - zombie z polskim rodowodem powracają. Uciekać, czy przywitać je z sercem na dłoni?

W wykradzionych plikach znalazły się informację o API „nvn2”, które mogą odnosić się do interfejsu graficznego konsoli Nintendo Switch Pro lub Switch 2. Co więcej, rzeczone API opiera się na architekturze NVIDIA Ampere z obsługą wcześniej wspomnianego ray tracingu i DLSS 2.2. Sęk w tym, że mamy do czynienia jedynie z oceną skromnej informacji, która może odnosić się do urządzenia planowanego na kilka lat do przodu. Niemniej, w całej sprawie cieszy to, że Nintendo najprawdopodobniej wsłuchuje się w oczekiwania graczy względem grafiki.

Źródło: TechPowerUp
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 23

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.