Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Fallout 4 w dniu premiery nie będzie obsługiwał modyfikacji

Morfeusz888 | 30-07-2015 12:10 |

Studio Bethesda odpowiedzialne za tworzenie Fallout 4, zaczyna coraz bardziej podkręcać atmosferę wokół swojej najnowszej produkcji, ale gracze wydają się być podzieleni. Fallout 4 został zaprezentowany podczas targów E3 i wzbudził bardzo skrajne uczucia – jedni cieszą się z tego, że będą mieli ogromny wpływ na świat gry, wliczając w to tworzenie różnego rodzaju budowli, inni z tego powodu czują pewien strach, że te wszystkie nowości mogą całkowicie zepsuć postapokaliptyczny klimat. Ostatecznie rynek zweryfikuje czy wprowadzone nowości okazały się strzałem w dziesiątkę, czy też nie. Najmocniejszą stroną Fallouta 4 ma być oficjalnie wsparcie dla modyfikacji, które będą tworzone przez graczy, udostępniane na stronie studia i każdy zainteresowany będzie mógł je pobrać i zainstalować za darmo.

Stworzone przez graczy modyfikacje będzie można zainstalować na komputerach klasy PC oraz na konsoli Xbox One, jednak posiadacze urządzenia firmy Microsoft nie będą mogli ich tworzyć – narzędzia deweloperskie zostaną udostępnione tylko na pecety. Niestety Fallout 4 w dniu premiery nie będzie oferował wsparcia dla modyfikacji, a Pete Hines, wicedyrektor do spraw marketingu wyjaśnia dlaczego tak będzie:

„Cała nasza koncentracja skupiona jest na ukończeniu gry. Nikt nie będzie dbał o modyfikacje, jeżeli gra będzie do bani. To zawsze była nasza filozofia. Skierujemy naszą energię na narzędzia konstrukcyjne, zestawy do tworzenia i wszystko inne dopiero wtedy, kiedy gra będzie ukończona i wtedy zastanowimy się jak to wszystko będzie wyglądać.”

Dla niektórych graczy takie stanowisko może być godne pochwały, inni stwierdzą, że tak nie powinno być i produkcja już w dniu premiery powinna wspierać modyfikacje i udostępniać odpowiednie narzędzia. Z drugiej jednak strony jeżeli przez to gra ma być pełna błędów, to niech lepiej studio faktycznie skupi się na dokończeniu swojego dzieła, a narzędzia deweloperskie wypuści po premierze Fallout 4.

Źródło: IGN
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 13

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.