Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne
Nowy tytuł od wrocławskiego studia był jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji jesieni. I trzeba przyznać, że choć nie okazała się ona idealna, odniosła trudny do podważenia sukces. I to zarówno pod kątem sprzedaży, jak i opinii lwiej części graczy. To jednak nie koniec rozwoju Dying Light: The Beast - fakt faktem, wiele elementów jeszcze pozostaje do potencjalnego wprowadzenia. Dlatego też dostaliśmy roadmap na najbliższe tygodnie.
Ujawniono plany Dying Light: The Beast na najbliższe 11 tygodni, w tym New Game+, nowy poziom trudności oraz Ray Tracing.
Test Dying Light: The Beast PC oraz PlayStation 5 Pro. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2 plus Frame Generation
Spin-off jest zatem sporym triumfem, ale to wcale nie znaczy, że zabrakło elementów do podważenia. Na premierę nie było chociażby Ray Tracingu, niektórzy liczyli także na nieco więcej zawartości. Ale znając Techland, dokładanie kolejnych atrakcji po premierze do Dying Light: The Beast była kwestią czasu. I faktycznie, wczoraj ruszyła inicjatywa Call of the Beast, i potrwa aż do 7 stycznia. W międzyczasie pojawi się wyczekiwane graficzne usprawnienie (które, nawiasem mówiąc, miało się pojawić "zaraz" po premierze...) i wiele innych.
Recenzja Dying Light: The Beast - Kyle Crane jest wściekły i niebezpieczny jak nigdy dotąd. Sprawdzamy obiecujący spin-off
Gracze mogą chociażby oczekiwać trybu New Game+, Legend Levels, czy poziomu trudności Nightmare (ładnie zresztą współgrający z NG+ dla osób, które całość już przeszły, a teraz szukają wyzwań). Do tego zawartość gry zostanie wzbogacona o nowe egzekucje wrogów oraz kooperacja z PUBG Mobile i różnej maści audiowizualne poprawki. W ramach Call of the Beast społeczność będzie dostawała różne wyzwania, za które otrzyma unikalne nagrody (np. skórki do wozów). Wspólne wypełnienie 17 z 22 na koniec eventu zaowocuje legendarną nagrodą. Ponadto jeżeli społeczność wykona chociaż 20 celów, na finiszu wszyscy otrzymają komplet nagród, niezależnie od tego, kiedy nabyli grę. Teraz czas na A Season to Dismember, w trakcie którego gracze mają ściąć przynajmniej 30 milionów kończyn.
Powiązane publikacje

Thief: Legacy of Shadow - legendarna skradanka, tym razem w wirtualnej rzeczywistości. Intrygujący gameplay trailer
19
Frostpunk 2 - Fractured Utopias, DLC do gry 11 bit studios, z zapowiedzią, datą premiery i szczegółami
4
Disney+ wprowadza obsługę HDR10+ na telewizorach Samsung. Ponad 1000 tytułów Hulu w lepszej jakości obrazu
4
Halo: Campaign Evolved to dopiero początek. W produkcji są kolejne odświeżone odsłony i zupełnie nowy tytuł wieloosobowy
5







![Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne [1]](/image/news/2025/10/17_dying_light_the_beast_techland_zaprezentowal_plan_rozwoju_gry_w_drodze_ray_tracing_new_game_wyzszy_poziom_trudnosci_i_inne_4.jpg)
![Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne [2]](/image/news/2025/10/17_dying_light_the_beast_techland_zaprezentowal_plan_rozwoju_gry_w_drodze_ray_tracing_new_game_wyzszy_poziom_trudnosci_i_inne_3.jpg)
![Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne [3]](/image/news/2025/10/17_dying_light_the_beast_techland_zaprezentowal_plan_rozwoju_gry_w_drodze_ray_tracing_new_game_wyzszy_poziom_trudnosci_i_inne_2.jpg)
![Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne [4]](/image/news/2025/10/17_dying_light_the_beast_techland_zaprezentowal_plan_rozwoju_gry_w_drodze_ray_tracing_new_game_wyzszy_poziom_trudnosci_i_inne_1.jpg)
![Dying Light: The Beast - Techland zaprezentował plan rozwoju gry. W drodze Ray Tracing, New Game+, wyższy poziom trudności i inne [5]](/image/news/2025/10/17_dying_light_the_beast_techland_zaprezentowal_plan_rozwoju_gry_w_drodze_ray_tracing_new_game_wyzszy_poziom_trudnosci_i_inne_0.jpg)





