Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3

Łukasz Stefaniak | 09-10-2023 14:00 |

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3Choć technika NVIDIA DLSS 3 trafia do coraz większej liczby tytułów, to wciąż nie jest branżowym standardem. Nie brakuje dużych produkcji, które jej nie wykorzystują. W takiej sytuacji często na scenę wkraczają moderzy. Tak było chociażby w przypadku Starfielda i wielu innych starszych gier. Wydane ostatnio Assassin’s Creed Mirage oraz Lies of P także domyślnie nie obsługują na razie DLSS 3, ale są już modyfikacje, które zmieniają ten stan rzeczy.

Do gier Assassin's Creed Mirage oraz Lies of P wydane zostały modyfikacje wprowadzające obsługę techniki NVIDIA DLSS 3. Gracze mogą zatem korzystać już nie tylko z Super Resolution, ale także Frame Generation.

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3 [1]

Test Assassin's Creed Mirage PC kontra PlayStation 5. Jakość technik DLSS, FSR i XeSS oraz skalowanie wydajności

Na technikę DLSS 3 składa się połączenie Super Resolution (czyli w praktyce DLSS 2) oraz Frame Generation wraz z NVIDIA Reflex. O ile w przypadku tego pierwszego elementu można mówić już o standardzie, tak Frame Generation nie przyjęło się jeszcze w zadowalającym stopniu. Deweloperów wyręczają nierzadko moderzy pokroju PureDark. Najnowszym dziełem autora jest modyfikacja dodająca pełną obsługę DLSS 3 do Assassin’s Creed Mirage. Jest to ciągle wersja beta, a jej pobranie (podobnie, jak w przypadku innych gier) możliwe jest po wsparciu autora za pośrednictwem portalu Patreon.

Recenzja Assassin's Creed Mirage - prawdziwy powrót do skradankowych korzeni Ubisoftu czy raczej nieudana próba?

Włączenie modyfikacji przyczynia się do znacznego wzrostu liczby FPS-ów. Jak wynika z opublikowanego materiału wideo, bez Frame Generation PureDark uzyskiwał na swoim sprzęcie (GeForce RTX 4070 Ti), podczas przechadzki po mieście, około 90 FPS-ów. Po zastosowaniu FG, ich liczba wzrosła do około 150. Mowa zatem o ponad 66% różnicy, co może mieć niebagatelne znaczenie, zwłaszcza jeśli ktoś planuje rozgrywkę w rozdzielczości wyższej niż 1080p. Mod umożliwia również wyłączenie aberracji chromatycznej.

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3 [2]

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3 [3]

Test Assassin's Creed Mirage PC kontra PlayStation 5. Jakość technik DLSS, FSR i XeSS oraz skalowanie wydajności

Assassin’s Creed Mirage to niejedyna gra, która doczekała się w ostatnich dniach modyfikacji wprowadzającej obsługę DLSS 3. Inny autor – LukeFZ – opracował podobne rozwiązanie dla jednej z najlepszych gier typu soulslike, czyli Lies of P. W tym przypadku technika NVIDII zastępuje całkowicie AMD FSR 2, więc po zainstalowaniu moda należy aktywować w ustawieniach tę właśnie opcję. Wszystkie niezbędne pliki są dostępne bez żadnych dodatkowych opłat. Modyfikację można pobrać ze strony Nexus Mods.

Assassin's Creed Mirage i Lies of P z modem dodającym obsługę techniki NVIDIA DLSS 3 [4]

Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 36

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.