W Daylight widzowie będą mogli przestraszyć gracza
Znajdując się w ciemnym i ciasnym pomieszczeniu o niewiadomej lokalizacji można przestraszyć się nawet własnego cienia, nie mówiąc już o odgłosach pochodzących z przerażających miejsc. Często taki klimat można spotkać w horrorach, jednak większość z nich działa na sprawdzonych schematach - mrok, my i nasz wierny przyjaciel w postaci latarki. Te elementy mogły się nie jednemu wprawionemu graczowi znudzić. Co byście powiedzieli na grę, w której gracz mógłby straszyć gracza? Na takiej mniej więcej zasadzie działać będzie Daylight. Przystępujecie do gry i abyście się lepiej czuli uruchamiacie streama - kilkaset ludzie patrzy na wasze poczynania, wspiera w trudnych momentach, ogólnie człowiekowi jest lżej podczas przeżywania horroru, a w Daylight tak nie będzie... Deweloperzy gry planują zaimplementować funkcję, przy pomocy której oglądający będą mogli dodawać dodatkowe elementy straszące gracza - kroki, krzyki, spadające przedmioty na ziemię i wiele innych pomysłów, które dodatkowo będą podkręcały klimat.
Pomysł bardzo fajny, gdyż w pewnym sensie przybliży możliwość integracji oglądających z samym graczem - nie będziemy biernie oglądać materiału wideo, tylko sami dołączymy do rozgrywki. Daylight to produkcja, która ma się ukazać na pecety oraz Playstation 4. Akcja gry rozgrywać się będzie w szpitalu, do którego nie wiemy jak trafiliśmy, a jedynym naszym przyjacielem będzie smartphone rozjaśniający złowieszcze mroki. Jeżeli słowa deweloperów się spełnią, to mało który gracz odważy się włączyć opcje straszenia go przez widzów ;-). Nie wiadomo jeszcze jakie możliwości będzie miał opisywany moduł.
Po premierzy gry liczba zawałów wzrośnie dwukrotnie? ;-)
Źródło: Playstation Blog
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
5
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
19
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
7