Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Last of Us Part I - pecetowa premiera megahitu od Naughty Dog w ogniu krytyki. Masa problemów z portem

Szymon Góraj | 29-03-2023 17:00 |

The Last of Us Part I - pecetowa premiera megahitu od Naughty Dog w ogniu krytyki. Masa problemów z portemNie jest to start na nowej platformie, o jakiej marzyli twórcy jednego z największych hitów w historii do niedawna ekskluzywnych tytułów Sony. To co prawda kolejny dowód na to, że dziś lepiej profilaktycznie nie kupować gier przedpremierowo - zwłaszcza, gdy mamy do czynienia z tytułami AAA - niemniej aż takie problemy na starcie to nie byle co. Wygląda na to, że przynajmniej na razie lepiej trzymać się z dala od pecetowych wersji remake'u The Last of Us.

The Last of Us Part I weszło wreszcie na komputery osobiste, jednak premierze bynajmniej nie towarzyszą pochwały. Gra Naughty Dog krytykowana jest za fatalnie przygotowany przez studio Iron Galaxy port.

The Last of Us Part I - pecetowa premiera megahitu od Naughty Dog w ogniu krytyki. Masa problemów z portem [1]

The Last of Us Part I PC - Naughty Dog powierzyło komputerową wersję twórcom m.in. Batman Arkham Knight PC

The Last of Us Part I zadebiutowało na pecetach raptem wczoraj i trudno tego nie zauważyć. Niestety, ale bynajmniej nie znajdziemy pod tym kątem zbyt wielu pozytywów. Wystarczy zerknąć przede wszystkim na kartę gry na Steamie, gdzie roi się od narzekań na efekty fatalnej optymalizacji. Wśród najbardziej powszechnych problemów można wyliczyć m.in. duże spadki wydajności nawet na topowym sprzęcie, crashe, powolne ładowanie shaderów czy potencjalne wycieki pamięci. Słowem, dla lwiej części graczy na razie jest to pozycja niegrywalna. 

The Last of Us Part I - pecetowa premiera megahitu od Naughty Dog w ogniu krytyki. Masa problemów z portem [2]

Wymagania sprzętowe The Last of Us Part I PC. Do grania w wysokich ustawieniach potrzeba 32 GB RAM

Warto pamiętać, że za port PC The Last of Us Part I zabrało się studio, które w przeszłości miało już jedną bardzo dużą wpadkę. Na długo zanim Iron Galaxy zostało zatrudnione przez Naughty Dog do wprowadzenia Uncharted: Legacy of Thieves Collection na komputery osobiste, popełniło port do Batman: Arkham Knight. Choć dziś tytuł działa już bardzo sprawnie, jego premiera na pecetach była absolutną katastrofą. Tymczasem ekipa Neila Druckmanna zdążyła się już odnieść do problemów, planując w najbliższym czasie naprawić co najmniej najczęstsze problemy graczy.

Źródło: Steam, Twitter
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 69

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.