Samsung proponuje anulowanie zamówień na Galaxy Fold
O wadliwości smartfonów Samsung Galaxy Fold w wersjach recenzenckich wiemy już chyba wszystko co potrzeba. Rozwarstwiające się wyświetlacze, które ostatecznie psuły się uniemożliwiając jakąkolwiek prace miały być - jak twierdził Samsung - problemem jedynie wspomnianych wersji recenzenckich. Czy jednak aby tylko tych wersji? Wątpliwości zaczynają bowiem napływać w momencie, gdy dowiadujemy się, iż Samsung proponuje wycofanie zamówień preorder na składany smartfon osobom, które z przedsprzedaży skorzystały. Zgodnie z serwisem Phone Arena, to właśnie dziś takie e-maile trafiły do wspomnianych klientów. Dlaczego Samsung zdecydował się na taki krok?
Samsung proponuje wycofanie zamówień preorder na składany smartfon Galaxy Fold tym osobom, które z przedsprzedaży skorzystały.
Samsung Galaxy Fold: Mechaniczne uszkodzenia po 2 dniach pracy
Ano dlatego, że marka wciąż nie może zagwarantować ostatecznej daty wysyłki składanego urządzenia. W związku ze wspomnianymi problemami, Samsung ma dalej pracować nad Galaxy Fold, by zapanować nad problemem i dostarczyć klientom oczekiwanego, wysokiego standardu. Nowe informacje dotyczące daty wysyłki mają pojawić się - zgodnie z treścią e-maila - w najbliższych tygodniach. Już teraz wiemy przynajmniej, co można zrobić, jeśli chcemy bądź nie chcemy podtrzymać preorderu.
Samsung Galaxy Fold niebawem trafi do Polski, sprzedaż od 3 maja
Otóż preorder można anulować już teraz w serwisie Samsung.com, naturalnie tylko do momentu startu wysyłki. Wszelkie dotychczas poniesione koszta zostaną w pełni zwrócone. Jeśli do 31 maja nie podejmiemy żadnych kroków w związku z e-mailem, a telefony nie zostaną także do tego momentu rozesłane, preorder także zostanie anulowany ze zwrotem pieniędzy. Jeśli więc chcemy, by preorder nie został anulowany, powinniśmy poinformować o tym Samsunga zwrotnym e-mailem do dnia 31 maja.