Vampire: The Masquerade
Najbardziej oczekiwane gry 2020 roku na pecety i konsole

Nałykawszy się tabletek Bilobil Forte i nałożywszy na uszy słuchawki emitujące fale ułatwiające skupienie się, przystąpiłam do przypominania sobie, co też przyniósł poprzedni rok w gamingu. Nie było łatwo, bo trzy dekady na karku zaczynają powoli skutkować tym Niemcem, co to wszystko chowa i w zasadzie miałam nawet problem z odtworzeniem w głowie tego, co w ogóle działo się w moim życiu w 2019. Ale w końcu, podpierając się kalendarzem, poczynionymi w 2019 recenzjami oraz (oczywiście) Internetem,...
Premiery gier grudzień 2019: MechWarrior 5 i Detroit

Patrząc na to, co przyniesie nam gamingowy grudzień, chciałoby się rzec, że "hardkorowo już było". Za nami jest już bowiem Call of Duty: Modern Warfare, The Outer Worlds, Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint czy Star Wars Jedi: Upadły Zakon. Dość dobrze wypadła także premiera najnowszego Need for Speed: Heat, a gdzieś w tle majaczy jeszcze Control czy Borderlands 3. Nie spodziewajmy się więc, że grudzień rozłoży nas na łopatki premierami, choć te osoby, które rzeczywiście nie mają już w co...
Ray tracing w Modern Warfare, Minecraft, Synced i Dying Light 2

Tegoroczny Gamescom rozpoczyna się od NVIDII, która udostępniła najnowsze informacje związane z ray tracingiem. Mianowicie: Minecraft otrzyma wsparcie RTX w przyszłym roku, podobnie jak Dying Light 2 Technlandu. Tencent zaprezentował także swoją pierwszą grę AAA pt. Synced: Off-Planet, która podobnie jak wymienione wyżej produkcje, również zaoferuje efekty RTX. Dodatkowo NVIDIA udostępniła przykładowe zrzuty ekranu i zwiastuny dla tytułów, które otrzymają wsparcie RTX, w tym Call of Duty: Modern...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p