takeoff studios
Konsola Xbox Series X zaprezentowana w atrakcyjnym wydaniu. Oto efekt współpracy z twórcami Diablo IV i Takeoff Studios

Ostatnie półtora roku naznaczone było w branży zaciętą walką Microsoftu o przejęcie Activision Blizzard. Przeciwko owej transakcji był nie byle kto, bo kilku regulatorów z Wielkiej Brytanii czy oczywiście Sony, toteż kolejne formalne utarczki się przedłużały. Koniec końców jednak gigant z Redmont dopiął swego, tym samym przejmując takie IP, jak Tony Hawk's Pro Skater, Call of Duty i oczywiście Diablo. Mają co świętować, czego efekty widzimy już teraz.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test GTA V Enhanced - Analiza jakości obrazu, skalowania DLSS4 i wpływu Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...