sentinel
Sentinel - zespół deweloperów pracujących przy Call of Duty i Halo z nowym projektem. FPS na silniku Unreal Engine 5 w drodze

Na horyzoncie pojawiła się nowa ekipa odpowiadająca za gry z takich uniwersów, jak Halo czy Call of Duty. Już przez wzgląd na obecność tych weteranów gatunku warto się przyjrzeć ich najbliższym planom. Zgodnie z wstępnymi informacjami, ich pierwsze przedsięwzięcie opierało się będzie na Unreal Engine 5. Przeważnie dostajemy próbki tego typu gier na dalszym etapie produkcji, jednak w tym przypadku najwyraźniej uznano, że im wcześniej, tym lepiej.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p