retrofuturyzm
Nobody Wants to Die - śladami morderstwa w retrofuturystycznym mieście. Jak poradziła sobie nowa polska gra na Unreal Engine 5?

Połowa lipca to nie jest okres, w którym spodziewałbym się jakiegoś wyjątkowego tytułu, który materializuje się niemalże znikąd (poza może sporadycznymi trailerami, przypominającymi, że coś takiego w ogóle istnieje). Połączywszy ten fakt z moim odbiciem się od paru ostatnich pozycji - cóż, powiedzmy, że to wszystko złożyło się na mało zachęcający obraz. Debiutanci z Wrocławia rzucili się przy tym na trudny temat, i to nie tylko pod względem nawiązań do tego konkretnego nurtu science...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p