mfg
NVIDIA DLSS 4 pojawia się w większej liczbie gier komputerowych, w tym The Last of Us Part II Remastered i F1 25

NVIDIA konsekwentnie rozwija i wdraża nowoczesne techniki graficzne, takie jak DLSS 4 z Multi Frame Generation, DLSS Ray Reconstruction oraz zaawansowany Path Tracing. Dzięki nim najnowsze gry komputerowe zyskują nie tylko na płynności działania, ale także oferują wyższy poziom realizmu i głębi wizualnej. Firma ogłosiła właśnie, że wspomniane rozwiązania zostały zaimplementowane w kolejnych dziesięciu głośnych tytułach.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p