little nightmares ii
Little Nightmares III - nowa część świetnej serii z datą premiery i długimi materiałami. W drodze remaster pierwszej części
Tarsier Studios stworzyło grę, która przyciągnęła masę osób, w tym niekoniecznie fanów pozycji z tego gatunku. W 2017 roku Little Nightmares zachwyciło niepowtarzalnym designem, dobrze wprowadzonymi mechanikami kręcącymi się wokół m.in. rozwiązywania zagadek, czy wreszcie samym narracyjnym konceptem, łączącym klimaty bajkowe z horrorem. Część druga rozwinęła formułę, trzecią zaś tworzy już Supermassive Games - a premiera jesienią.
Xbox Game Pass - druga połowa czerwca z trylogią Warcrafta, Call of Duty: WWII, czy Rise of the Tomb Raider
W tym miesiącu rozpoczyna się okres wakacyjny, a Microsoft powoli uzbraja swoją ofertę. W przeciągu ostatnich tygodni w ramach usługi Xbox Game Pass zadebiutowało kilka premierowych tytułów (The Alters, czy ostatnio FBC: Firebreak), a jeszcze czeka nas trochę interesujących atrakcji. Posiadacze abonamentu pograją w trochę odnowionej klasyki, ale także parę niezgorszych nowości i kilka uznanych już pozycji, jakie pojawiły się na przestrzeni ostatniej dekady.
Little Nightmares III - nadchodzi trzecia część uznanej serii. Długa prezentacja kooperacji w nieszablonowej platformówce
Supermassive Games zdążyło na przestrzeni lat stworzyć całkiem sporo tytułów, które nie tylko dobrze się sprzedały, ale zyskały całkiem spore uznanie. Szczególnie udana jest ich współpraca z Sony. Weźmy na przykład antologię grozy The Dark Pictures, czy utrzymane w podobnych klimatach The Quarry. Obecnie przejmują oni serię Little Nightmares, znakomicie łączącą w sobie kilka nurtów. W 2024 roku pojawi się zaś jej trzecia odsłona.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki