Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

koncepcja

Baldur's Gate 3 - Tim Cain zaskakuje swoim pomysłem na kontynuację legendarnej serii

Baldur's Gate 3 - Tim Cain zaskakuje swoim pomysłem na kontynuację legendarnej serii

Premiera długo wyczekiwanej gry Baldur’s Gate 3 już 3 sierpnia. Wiele wskazuje na to, że otrzymamy bardzo udaną pozycję, choć odbiegającą koncepcyjne od oryginalnych dwóch części serii. Pewną ciekawostką dotyczącą gry postanowił podzielić się Tim Cain – jeden z ojców Fallouta, współzałożyciel nieistniejącego już studia Troika Games, a obecnie deweloper Obsidian Entertainment. Okazuje się, że Baldur’s Gate 3 mogło wyglądać zupełnie inaczej.

Wiedźmin 4 powoli się tworzy, ale niecierpliwi fani już teraz przygotowali koncept na Unreal Engine 5

Wiedźmin 4 powoli się tworzy, ale niecierpliwi fani już teraz przygotowali koncept na Unreal Engine 5

W połowie marca tego roku studio CD Projekt RED zapowiedziało nową grę, którą roboczo można nazwać Wiedźminem 4. Deweloperzy zdradzili wówczas także, że tytuł powstaje na silniku Unreal Engine 5, co jest częścią dłuższej współpracy pomiędzy studiem oraz firmą Epic Games. Dzięki wykorzystaniu gotowych narzędzi, producentowi ma być łatwiej przygotować nową grę, odznaczającą się wysokim poziomem oprawy graficznej oraz lepszym dopracowaniem mechanik.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.