gry liniowe
Nie łudźmy się - gier takich, jak za naszej młodości już nie będzie, czyli słów kilka o tym, co dyktuje kierunek rozwoju gier

Chwilę temu Eiji Aonuma - producent serii gier pt. Legend of Zelda - stwierdził, że gry z liniową fabułą coraz bardziej tracą na popularności, a większość graczy preferuje bardziej otwarte tytuły, które dają więcej wolności w eksploracji i podejmowaniu decyzji. Dodał również, że gracze sięgają dziś po liniowe przygody tylko ze względu na... nostalgię, czym dał do zrozumienia, że za tzw. korytarzówkami tęsknią jedynie starsi wiekiem gracze. Najciekawsze co jednak przyznał, to to, że osobiście...
Liniowe gry są echem przeszłości - uważa producent gry Legend of Zelda i tłumaczy, kto po nie sięga

Eiji Aonuma - producent serii gier pt. Legend of Zelda - stwierdził w ostatnim z wywiadów, że gry z liniową fabułą coraz bardziej tracą na popularności, a większość graczy preferuje bardziej otwarte tytuły, które oferują im więcej wolności w eksploracji i podejmowaniu decyzji. Uważa także, że gracze sięgają dziś po liniowe przygody tylko ze względu na... nostalgię. Wygląda więc na to, że jego zdaniem tylko starsi wiekiem gracze tęsknią za tzw. grami korytarzowymi.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p