Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

frame generator

Returnal otrzymuje obsługę NVIDIA DLSS 3 Frame Generation. Aktualizacja potrafi nawet podwoić wydajność GPU

Returnal otrzymuje obsługę NVIDIA DLSS 3 Frame Generation. Aktualizacja potrafi nawet podwoić wydajność GPU

O technologii NVIDIA DLSS słyszał już chyba każdy gracz. Dla niektórych jest to jedynie mrzonka, a dla innych niezwykle użyteczna funkcja. Niemniej dzięki właśnie takim rozwiązanią często mamy możliwość grać na maksymalnych ustawieniach graficznych w rodzielczości 4K przy dużej płynności obrazu. Nie inaczej jest w Returnal, które dostało aktualizację do DLSS 3, które potrafi podwoić ilość wyświetlanych klatek na sekundę. Sprawdźmy jakiej liczby fpsów możemy się spodziewać.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - włączenie DLSS 3 znacząco pogarsza stabilność gry. NVIDIA prosi o dodatkowe informacje

Wiedźmin 3: Dziki Gon - włączenie DLSS 3 znacząco pogarsza stabilność gry. NVIDIA prosi o dodatkowe informacje

Wczoraj zadebiutowała kolejna aktualizacja do next-genowej edycji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jak deklaruje studio CD Projekt RED, w wersji 4.02 rozwiązano problemy uniemożliwiające ukończenie niektórych zadań oraz poprawiono ogólną wydajność na wszystkich platformach. Niestety, nie wszyscy mogą w pełni cieszyć się rozgrywką. Posiadacze najnowszych kart graficznych z serii NVIDIA GeForce RTX 4000 zgłaszają poważne problemy ze stabilnością, których przyczyną jest jedna z funkcji wchodzących w...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.