frame generator
Returnal otrzymuje obsługę NVIDIA DLSS 3 Frame Generation. Aktualizacja potrafi nawet podwoić wydajność GPU
O technologii NVIDIA DLSS słyszał już chyba każdy gracz. Dla niektórych jest to jedynie mrzonka, a dla innych niezwykle użyteczna funkcja. Niemniej dzięki właśnie takim rozwiązanią często mamy możliwość grać na maksymalnych ustawieniach graficznych w rodzielczości 4K przy dużej płynności obrazu. Nie inaczej jest w Returnal, które dostało aktualizację do DLSS 3, które potrafi podwoić ilość wyświetlanych klatek na sekundę. Sprawdźmy jakiej liczby fpsów możemy się spodziewać.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - włączenie DLSS 3 znacząco pogarsza stabilność gry. NVIDIA prosi o dodatkowe informacje
Wczoraj zadebiutowała kolejna aktualizacja do next-genowej edycji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jak deklaruje studio CD Projekt RED, w wersji 4.02 rozwiązano problemy uniemożliwiające ukończenie niektórych zadań oraz poprawiono ogólną wydajność na wszystkich platformach. Niestety, nie wszyscy mogą w pełni cieszyć się rozgrywką. Posiadacze najnowszych kart graficznych z serii NVIDIA GeForce RTX 4000 zgłaszają poważne problemy ze stabilnością, których przyczyną jest jedna z funkcji wchodzących w...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...