firewalk studios
Concord jednak nie powróci. Sony zdecydowało się zamknąć Firewalk Studios. Ten sam los spotkał także Neon Koi
Ostatnie lata obrosły w masę klęsk tak większych, jak i mniejszych studiów. Przyczyny były różne - czasem obiecujące pozycje upadały pod ciężarem oczekiwań finansowych ze strony wydawców, innym razem rozczarowywały pod kątem przygotowań do premiery. Wydaje się jednak, że wszystko to blednie na tle gigantycznej porażki Firewalk Studios. Ośmioletni projekt wzbudzał wątpliwości jeszcze na długo przed premierą, ale chyba nikt nie był gotowy na to, co się zdarzyło.
Concord - porażka na całej linii. Wyłączenie serwerów, wycofanie ze sprzedaży i zwroty pieniędzy. Największa klęska SONY od dawna
Wiele się dzieje ostatnio w branży - zarówno pozytywnego, jak i nie do końca. Jeśli chodzi o wydarzenia z tej drugiej strony, w ogromnej mierze tradycyjnie już pałeczkę przejęli włodarze Ubisoftu, ale nie tylko. Pod koniec sierpnia na rynku pojawiła się gra-usługa od Firewalk Studios. Kontrowersje z nią związane sięgają wiele tygodni wcześniej, ale jak się okazało, dopiero po premierze Concord w pełni stał się niefortunnym gwoździem programu i jedną z większych klęsk ostatnich lat.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu