control gameplay
Control: wymagania sprzętowe gry od Remedy. Także do ray tracing

Gra pt. Control swoją premierę będzie miała już niebawem, bo 27 sierpnia 2019 roku na pecetach oraz konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Za tę trzecioosobową grę akcji w klimatach science fiction odpowiada studio Remedy Entertainment, które to wczorajszym wieczorem opublikowało zarówno minimalne, jak i zalecane wymagania sprzętowe. Aby zagrać w tytuł, choć jak się wydaje, na minimalnych ustawieniach graficznych, będziemy potrzebowali procesora Intel Core i5-7500, karty grafiki Nvidia GeForce GTX 1060...
Control - Poznaliśmy datę premiery. Pierwszeństwo ma Epic Store

Wczoraj informowaliśmy o kilku nowych grach, które pojawią się na wyłączność na platformie Epic. Największym zaskoczeniem, ale myślę że bardzo pozytywnym, było to, że wydawcy zdecydowali się przenieść kilka ekskluzywnych gier konsolowych, na pecety. Sama z pewnością nie pogardzę "poczęstowaniem się" tytułem Heavy Rain czy Detroit: Become Human, które pomimo mieszanych recenzji, jest na mojej liście tytułów do sprawdzenia (na emeryturze zapewne, ale zawsze). Wśród wspomnianych tytułów,...
Control: data premiery, moce bohatera, mikrotransakcje i DLC

Ostatnio w sieci pojawiło się sporo nowych informacji dotyczących gry science fiction z widokiem TPP pt. Control. Za tytuł odpowiedzialne jest studio Remedy (Alan Wake, Max Payne, Quantum Break), zaś sama gra została zapowiedziana podczas E3 w ubiegłym roku. Od początku, to znaczy od pierwszych teaserów mocno odczuwalny był tu klimat poprzednich produkcji studia, jednak gracze wykazują jakby nieadekwatnie niskie zainteresowanie tym tytułem. Być może pora głośno powiedzieć, że za ów stan odpowiada...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p