ad-supported tier
Netflix Ads Suite 2026 oznacza generatywne AI w reklamach mid-roll i pause dla 94 mln użytkowników planu z reklamami
Netflix wkracza w nową erę reklam, stawiając na sztuczną inteligencję, która ma zrewolucjonizować streaming już w 2026 roku. Rosnąca popularność planu z reklamami otwiera drzwi dla innowacyjnych formatów, które mogą zmienić sposób, w jaki odbieramy treści. Czy spersonalizowane spoty stworzone przez AI przyciągną widzów, czy staną się źródłem frustracji? Przyglądamy się strategii Netflixa, analizując, jak technologia wpłynie na rynek streamingu.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu