Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Senua's Saga: Hellblade II - Ninja Theory prezentuje pracę nad tworzeniem postaci. Projektanci kostiumów i cyfrowe skany

Szymon Góraj | 21-10-2023 08:30 |

Senua's Saga: Hellblade II - Ninja Theory prezentuje pracę nad tworzeniem postaci. Projektanci kostiumów i cyfrowe skanyZespół Ninja Theory jest obecny na rynku już od ponad dwóch dekad i może się pochwalić całkiem barwną historią. Starczy powiedzieć, że w ciągu tego okresu mieli okazję ściśle współpracować zarówno z Sony, jak i Microsoftem (obecnie działają pod szyldem tych drugich od 2018 roku). Działali w różnych gatunkach, a nawet podjęli próbę zawojowania rynku mobilnego. W obecnej chwili pracują nad stworzeniem drugiej odsłony świetnie przyjętego Hellblade.

Deweloperzy tworzący Senua's Saga: Hellblade II podzielili się najnowszym materiałem wideo demonstrującym różnorakie techniki w celu uzyskania jak najlepszego poziomu fotorealizmu.

Senua's Saga: Hellblade II - Ninja Theory prezentuje pracę nad tworzeniem postaci. Projektanci kostiumów i cyfrowe skany [1]

Senua's Saga: Hellblade II - wyczekiwany tytuł Ninja Theory z efektowną prezentacją zawierającą fragmenty rozgrywki

Pierwsza część gry mogła imponować od strony konceptualnej, znakomicie wplatając w elementy rozgrywki specyficzny klimat związany z lokalnym postrzeganiem świata, a nawet w kreatywny sposób nawiązując do chorób psychicznych. Mimo wszystko Hellblade: Senua's Sacrifice miało ograniczony budżet, co można była co najmniej w kilku miejscach zaobserwować (np. ograniczone pole do eksploracji). Teraz jednak sytuacja się zmieniła i w przyszłym roku mamy otrzymać kontynuację, przy której twórcy mogą zaszaleć także i z technikaliami.

Senua's Saga: Hellblade II - Ninja Theory prezentuje pracę nad tworzeniem postaci. Projektanci kostiumów i cyfrowe skany [2]

Wymagania sprzętowe Alan Wake 2 PC - Studio Remedy zaleca korzystanie z technik NVIDIA DLSS i AMD FSR

Najnowsze wideo wpuszcza nas nieco za kulisy projektu, ukazując złożony proces, na który składa się praca nad modelem głównej bohaterki. Mówimy tutaj o designie na różnych poziomach - nie tylko cyfrowych, ale i drobiazgowym kreowaniu strojów mających odpowiadać tym z epoki oraz korzystaniu z różnych zdobyczy nauki, w tym fizyki czy anatomii. Deweloperów ponownie wspiera firma 3Lateral, która pomogła też przy produkcji poprzednika. A wszystko to, by osiągnąć możliwie jak najwyższy poziom fotorealizmu i wiarygodności poszczególnych ujęć.

Źródło: Ninja Theory (Youtube)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 14

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.