Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Half-Life: Alyx - gameplay. Obłędne potwory i walka pełna akcji

Ewelina Stój | 03-03-2020 11:00 |

Half-Life: Alyx - gameplay. Obłędne potwory i walka pełna akcjiW sieci pojawiło się właśnie kilka materiałów wideo z gameplay'u gry Half-Life: Alyx. Razem dają nam kilkanaście minut prezentujących walkę i eksplorację. Zobaczymy tym samym rozwiązywanie zagadek, niegrzeszące urodą potwory, czy ludzkich przeciwników. Trzeba przyznać, że jest klimatycznie i równie dobrze graficznie, a osoby, które nie posiadają gogli rozszerzonej rzeczywistości mogą poczuć ukłucie żalu, że Alyx pojawi się właśnie wyłącznie na wspomnianych urządzeniach. Do premiery gry pozostało nam już tylko 20 dni. Już 23 marca dowiemy się, czy opłacało się tak długo czekać na kolejną odsłonę przygód w uniwersum Gordona Freemana. Sceny z gameplay'u już teraz podpowiadają jednak, że owszem.

Premiera gry Half-Life: Alyx odbędzie się dokładnie 23 marca 2020. Będzie to pierwszy projekt osadzony w uniwersum Gordona Freemana od czasów Half-Life 2: Episode 2.

Half-Life: Alyx - gameplay. Obłędne potwory i walka pełna akcji [1]

Premiery gier marzec 2020: Half-Life: Alyx, DOOM Eternal, NiOh 2

Pierwszy z filmików ma być usytuowany na wczesnym etapie kampanii. Zebrane tu sceny zostały wyselekcjonowane tak, aby prezentowały głównie mechanikę rozgrywki celowaną w VR. Nie uświadczymy tu więc elementów fabularnych czy bardziej skomplikowanych zagadek. Wszystkie materiały mają wspólny element, którym są rękawice grawitacyjne, będące nowym systemem kontroli, mającym być odpowiedzią na problemy natury logistycznej (poruszanie się), wynikające z technologii VR. Dla odmiany każdy z materiałów prezentuje odmienny system ruchu.

Half-Life: Alyx - gameplay. Obłędne potwory i walka pełna akcji [2]

Black Mesa – premiera remake’u Half-Life wyznaczona na 5 marca

I tak w pierwszym wideo postać porusza się poprzez krótkie skoki w przestrzeni, w drugim widzimy klasyczny system poruszania się niczym w rasowym FPSie, zaś w trzecim mamy swoisty miszmasz obu rozwiązań. Warto wiedzieć, że wspomniany teleport ma za zadanie zminimalizować przypadki choroby symulatorowej (co działało już w innych tytułach). Jak czytamy na portalu Arstechnica, którego redaktorzy mieli już szansę zagrać w grę, Valve najpewniej zasypie nas całą masą kolejnych, podsycających żar szczegółów, tuż przed premierą gry. Wobec tego - czekamy!

Źródło: Arstechnica
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 41

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.