Prezentacja CryEngine 3 dla xBox 360 i PlayStation 3
W San Francisco odbywają się właśnie targi GDC (Game Developers Conference), gdzie producenci rozrywkowego softu dumnie prezentują swoje osiągnięcia. W tym roku Crytek zaskoczył, przedstawiając silnik graficzny zdolny do pracy na obecnych konsolach tzw. next-gen. Mowa oczywiście o CryEngine 3. Cyferka w nazwie jest nieco myląca, bowiem tak naprawdę nie jest to kolejne wcielenie CryEngine, a raczej jego okrojona wersja przystosowana pod xBox 360 i PlayStation 3. Crytek do licencji na swój produkt dorzuca jeszcze narzędzie ukryte pod długaśnym akronimem WYSIWYP („What you see is what you play”). Jest to edytor przeznaczony dla twórców gier, aby szybko i sprawnie mogli tworzyć poziomy oraz mieć pełną kontrolę nad tym, co się w danym momencie wydarzy. Podobno już kilku producentów zakupiło licencję, więc za kilkanaście miesięcy możemy spodziewać się jakiegoś tytułu korzystającego z tej technologii. W rozwinięciu czeka filmik prezentujący możliwości CryEngine 3. Smacznego.
Źródło: ING
Powiązane publikacje

DOOM: The Dark Ages na PC od dzisiaj z Path Tracingiem oraz DLSS Ray Reconstruction. NVIDIA chwali się wydajnością swoich kart
84
Hades II - gra cenionego, niezależnego studia z aktualizacją. Przybliżono, co jeszcze trzeba zrobić przed wydaniem wersji 1.0
0
GTA 5 Enhanced Edition na PC otrzymuje kolejne opcje Ray Tracingu, w tym odbicia RT w wysokiej rozdzielczości
19
Dying Light: The Beast - trochę znanego żelastwa, kilka ciekawych niespodzianek. Prezentacja broni, jaka pojawi się w spin-offie
0