Co Polacy kupowali w sieci: podsumowanie roku według AliExpress
Miesiąc temu koncepcja „Dnia Singla” zaczęła podbijać serca konsumentów, a coroczne szaleństwo zakupów rozpoczęte w Chinach stało się największym międzynarodowym festiwalem tego typu na świecie. Pod koniec roku, gdy większość z nas albo czeka na nadejście przesyłek zamówionych 11.11, albo już cieszy się z nowych produktów, AliExpress podsumowuje, co Polacy najczęściej wybierali na największej światowej platformie zakupowej. Ogromna różnorodność produktów dostępnych obecnie na platformach e-commerce obejmuje prawie wszystko, od sprzętów elektronicznych takich, jak telefony komórkowe, przez ubrania, artykuły sportowe, a nawet artykuły spożywcze. Podczas Festiwalu Zakupów można je kupić online w bardzo atrakcyjnych cenach, czasem nawet obniżonych o połowę.
AliExpress podsumowuje, co Polacy najczęściej wybierali na największej światowej platformie zakupowej.
Raport: więcej serwisów VOD może prowadzić do wzrostu piractwa
Jak podaje raport Gemiusa AliExpress to druga platforma e-commerce, z której najchętniej korzystają Polacy. Wśród najczęściej kupowanych produktów są takie kategorie, jak elektronika użytkowa, motoryzacja, sprzęt gospodarstwa domowego, moda damska, uroda, pielęgnacja osobista oraz biżuteria. Hitem sprzedażowym były: bransoletka Xiaomi do monitorowania danych o zdrowiu, Smart Watch, inteligentny odkurzacz, elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy, elektryczna hulajnoga, soniczna szczoteczka do zębów oraz masażer.
Gracze 2019 - nowy raport o rynku gier mobilnych w Polsce
Według wspomnianego raportu Gemiusa, Polacy przodują w rankingu krajów Europy Środkowo-Wschodniej w handlu elektronicznym. Odsetek Polaków kupujących online rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 jest to już 62% internautów, czyli o 6 punktów procentowych więcej niż rok temu. Trzy najczęściej wymieniane zalety e-zakupów to - według konsumentów znad Wisły - możliwość kupowania bez ograniczeń, brak konieczności jechania do sklepu oraz nieograniczony czas kupowania.
Powiązane publikacje

The Walt Disney Company i NBCUniversal przeciwko Midjourney. Pozew o naruszenie praw autorskich w generatywnym AI
15
Raport TrendForce: Samsung spada o 11,3%, SMIC rośnie – dystans się kurczy, a TSMC pozostaje liderem
18
YouTube pozwala na więcej zmieniając podejście do moderacji treści. Kontrowersyjne nagrania już nie będą znikać tak szybko
85
NVIDIA może stracić miliony, ponieważ Trump blokuje dostawy chipów AI na Bliski Wschód. Co się kryje za tą decyzją?
29