Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3

Damian Marusiak | 13-10-2022 17:45 |

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3Kilka tygodni temu Sony potwierdziło tegoroczny debiut gry Marvel's Spider-Man: Miles Morales, aczkolwiek wówczas nie podano jeszcze żadnego konkretnego terminu. Teraz poznaliśmy szereg szczegółów, bowiem producent oraz wydawca podzielili się nie tylko zwiastunem, ale również szczegółowymi wymaganiami sprzętowymi. Przygody Milesa Moralesa pojawią się na PC równo miesiąc po premierze kolekcji w postaci Uncharted: Legacy of Thieves Collection.

Sony oficjalnie zapowiedziało komputerową wersję gry Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Samodzielny dodatek zadebiutuje na PC 18 listopada w cenie 219 złotych. Poznaliśmy wymagania sprzętowe oraz bajery nadchodzącego wydania, w tym wsparcie dla Ray Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3 [1]

Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?

Marvel's Spider-Man: Miles Morales pojawi się na PC dokładnie 18 listopada. Grę można już zamówić na Steamie oraz Epic Games Store w cenie 219 złotych. Posiadacze wydajnych komputerów mogą liczyć m.in. na wykorzystanie Ray Tracingu do ulepszonych cieni oraz odbić, a także obsługi techniki NVIDIA DLSS 2 oraz Reflex. Dodatkowo posiadacze najnowszych kart GeForce RTX 4000 mogą aktywować DLSS 3 w celu jeszcze większego wzrostu wydajności. Komputerowy Miles Morales zaoferuje również m.in. nielimitowaną liczbę FPS, obsługę ultrapanoramicznych monitorów oraz pełne wsparcie dla pada DualSense.

  Minimalne wymagania Rekomendowane wymagania Wymagania "Very High"
Procesor Intel Core i3-4160 Intel Core i5-4670
AMD Ryzen 5 1500
Intel Core i5-11400
AMD Ryzen 5 3600
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 950 NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB
AMD Radeon RX 580
NVIDIA GeForce RTX 3070
AMD Radeon RX 6800 XT
Pamięć RAM 8 GB RAM 16 GB RAM 16 GB RAM
Miejsce na dysku 75 GB HDD 75 GB SSD 75 GB SSD
System Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Opcje graficzne, płynność 1280 x 720, 30 FPS
Najniższe ustawienia
1920 x 1080, 60 FPS
Średnie ustawienia
3840 x 2160, 60 FPS
Ustawienia "Very High"
  Wymagania "Amazing Ray Tracing" Wymagania "Ultimate Ray Tracing"
Procesor Intel Core i5-11600
AMD Ryzen 7 3700X
Intel Core i7-12700
AMD Ryzen 9 5900X
Karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 3070
AMD Radeon RX 6900 XT
NVIDIA GeForce RTX 3080
AMD Radeon RX 6950 XT
Pamięć RAM 16 GB 32 GB
Miejsce na dysku 75 GB SSD 75 GB SSD
System Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Opcje graficzne, płynność 2560 x 1440, 60 FPS lub 3840 x 2160, 30 FPS
Ustawienia wysokie + Ray Tracing na ustawieniach High
3840 x 2160, 60 FPS
Ustawienia "Very High" + Ray Tracing na ustawieniach High

Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz IGTI w grze Marvel's Spider-Man - porównanie jakości obrazu i skalowanie wydajności

Sony jednocześnie ujawniło wymagania sprzętowe gry - te nie odbiegają jakoś specjalnie od tego, co zaproponowano przy Marvel's Spider-Man Remastered. Do gry w rozdzielczości 4K bez Ray Tracingu (pozostałe opcje ustawione na Very High i z płynnością 60 FPS) potrzebujemy takich kart jak NVIDIA GeForce RTX 3070 oraz AMD Radeon RX 6800 XT. Aktywny Ray Tracing wymaga również zauważalnie mocniejszych procesorów, przynajmniej Intel Core i5-11600 oraz AMD Ryzen 7 3700X. Do maksymalnych ustawień wraz z RT w rozdzielczości 4K i przy 60 klatkach na sekundę konieczne jest posiadanie takich kart jak NVIDIA GeForce RTX 3080 lub AMD Radeon RX 6950 XT, a także 32 GB pamięci RAM.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3 [2]

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3 [3]

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3 [4]

Źródło: Sony
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.