Marvel's Spider-Man: Miles Morales - gra zadebiutuje na PC w listopadzie. Na pokładzie m.in. Ray Tracing oraz NVIDIA DLSS 3
Kilka tygodni temu Sony potwierdziło tegoroczny debiut gry Marvel's Spider-Man: Miles Morales, aczkolwiek wówczas nie podano jeszcze żadnego konkretnego terminu. Teraz poznaliśmy szereg szczegółów, bowiem producent oraz wydawca podzielili się nie tylko zwiastunem, ale również szczegółowymi wymaganiami sprzętowymi. Przygody Milesa Moralesa pojawią się na PC równo miesiąc po premierze kolekcji w postaci Uncharted: Legacy of Thieves Collection.
Sony oficjalnie zapowiedziało komputerową wersję gry Marvel's Spider-Man: Miles Morales. Samodzielny dodatek zadebiutuje na PC 18 listopada w cenie 219 złotych. Poznaliśmy wymagania sprzętowe oraz bajery nadchodzącego wydania, w tym wsparcie dla Ray Tracingu oraz NVIDIA DLSS 3.
Marvel's Spider-Man Remastered PC - Test wydajności kart graficznych i procesorów. Jakie wymagania sprzętowe?
Marvel's Spider-Man: Miles Morales pojawi się na PC dokładnie 18 listopada. Grę można już zamówić na Steamie oraz Epic Games Store w cenie 219 złotych. Posiadacze wydajnych komputerów mogą liczyć m.in. na wykorzystanie Ray Tracingu do ulepszonych cieni oraz odbić, a także obsługi techniki NVIDIA DLSS 2 oraz Reflex. Dodatkowo posiadacze najnowszych kart GeForce RTX 4000 mogą aktywować DLSS 3 w celu jeszcze większego wzrostu wydajności. Komputerowy Miles Morales zaoferuje również m.in. nielimitowaną liczbę FPS, obsługę ultrapanoramicznych monitorów oraz pełne wsparcie dla pada DualSense.
Minimalne wymagania | Rekomendowane wymagania | Wymagania "Very High" | |
Procesor | Intel Core i3-4160 | Intel Core i5-4670 AMD Ryzen 5 1500 |
Intel Core i5-11400 AMD Ryzen 5 3600 |
Karta graficzna | NVIDIA GeForce GTX 950 | NVIDIA GeForce GTX 1060 6 GB AMD Radeon RX 580 |
NVIDIA GeForce RTX 3070 AMD Radeon RX 6800 XT |
Pamięć RAM | 8 GB RAM | 16 GB RAM | 16 GB RAM |
Miejsce na dysku | 75 GB HDD | 75 GB SSD | 75 GB SSD |
System | Windows 10 64-bit | Windows 10 64-bit | Windows 10 64-bit |
Opcje graficzne, płynność | 1280 x 720, 30 FPS Najniższe ustawienia |
1920 x 1080, 60 FPS Średnie ustawienia |
3840 x 2160, 60 FPS Ustawienia "Very High" |
Wymagania "Amazing Ray Tracing" | Wymagania "Ultimate Ray Tracing" | |
Procesor | Intel Core i5-11600 AMD Ryzen 7 3700X |
Intel Core i7-12700 AMD Ryzen 9 5900X |
Karta graficzna | NVIDIA GeForce RTX 3070 AMD Radeon RX 6900 XT |
NVIDIA GeForce RTX 3080 AMD Radeon RX 6950 XT |
Pamięć RAM | 16 GB | 32 GB |
Miejsce na dysku | 75 GB SSD | 75 GB SSD |
System | Windows 10 64-bit | Windows 10 64-bit |
Opcje graficzne, płynność | 2560 x 1440, 60 FPS lub 3840 x 2160, 30 FPS Ustawienia wysokie + Ray Tracing na ustawieniach High |
3840 x 2160, 60 FPS Ustawienia "Very High" + Ray Tracing na ustawieniach High |
Test NVIDIA DLSS, AMD FSR oraz IGTI w grze Marvel's Spider-Man - porównanie jakości obrazu i skalowanie wydajności
Sony jednocześnie ujawniło wymagania sprzętowe gry - te nie odbiegają jakoś specjalnie od tego, co zaproponowano przy Marvel's Spider-Man Remastered. Do gry w rozdzielczości 4K bez Ray Tracingu (pozostałe opcje ustawione na Very High i z płynnością 60 FPS) potrzebujemy takich kart jak NVIDIA GeForce RTX 3070 oraz AMD Radeon RX 6800 XT. Aktywny Ray Tracing wymaga również zauważalnie mocniejszych procesorów, przynajmniej Intel Core i5-11600 oraz AMD Ryzen 7 3700X. Do maksymalnych ustawień wraz z RT w rozdzielczości 4K i przy 60 klatkach na sekundę konieczne jest posiadanie takich kart jak NVIDIA GeForce RTX 3080 lub AMD Radeon RX 6950 XT, a także 32 GB pamięci RAM.
Powiązane publikacje

AMD Ryzen Threadripper (PRO) 9000WX - Kolejne poszlaki wskazują na zbliżającą się premierę procesorów HEDT Zen 5
13
Procesor AMD Ryzen 7 9800X3D do kupienia w najniższej cenie od premiery. Świetna jednostka do gier dostępna poniżej MSRP
90
Intel 18A przyciąga uwagę. NVIDIA i Broadcom testują nowy proces, otwierając drogę do potencjalnej współpracy
23
TSMC zapowiada SoW-X, czyli nową erę pakowania chipów dla AI i HPC. Masowa produkcja ruszy już w 2027 roku
7