Google Pixel 8 Pro - użytkownicy skarżą się na nierówności na ekranie. Producent krótko skomentował całą sprawę
Przyzwyczailiśmy się, że użytkownicy telefonów Google Pixel często narzekają na różne błędy i niedoróbki. Wygląda na to, że również najnowsze "ósemki" nie są do końca bezproblemowe. Od jakiegoś czasu niektórzy donoszą o nietypowych nierównościach na wyświetlaczu - całość prezentuje się tak, jak gdyby panel był dociskany od wewnątrz jakimiś ostrymi elementami. Owe "guzki" na całe szczęście nie rzucają się w oczy, ale co to za pociecha?
Mówiąc krótko, jeśli dostrzeżecie nierówności na ekranie swojego Pixela, po prostu się do nich przyzwyczajcie. Google twierdzi, że to nic poważnego.
Google Pixel 8 i Pixel 8 Pro mają otrzymać rekordowo długi czas wsparcia aktualizacjami. Wiemy wszystko o smartfonach
Omawiany problem dotyczy ponoć tylko niektórych egzemplarzy Google Pixela 8 Pro, a więc czołowego flagowca od wyszukiwarkowego giganta. Wynika to m.in. ze stosunkowo delikatnej powłoki ekranu i na szczęście nie objawia się przebarwieniami czy niepoprawnym działaniem wyświetlacza. Mimo wszystko tego typu wady fabryczne nie powinny mieć miejsca w telefonach z najwyższej półki, i to nawet wtedy gdy są dostrzegalne dopiero pod odpowiednim kątem przy specyficznym oświetleniu. Prawdopodobnie omawianą wadę ma całkiem spora partia tych smartfonów - niektórzy twierdzą, że z tego powodu wymieniali swojego Pixela na innego, a i tak kolejny model posiadał te same nierówności.
Google Tensor G3 - specyfikacja nowego układu dla smartfonów z serii Google Pixel 8. Wraz z nią poznaliśmy inne szczegóły
Do całej sprawy postanowił odnieść się sam producent, który wydał następujące oświadczenie dla serwisu 9to5Google: "Telefony Pixel 8 mają nowy wyświetlacz. Gdy ekran jest wyłączony, nieużywany i w określonych warunkach oświetleniowych, niektórzy użytkownicy mogą zobaczyć odciski elementów urządzenia przypominające niewielkie nierówności. Nie ma to żadnego wpływu funkcjonalnego na wydajność i trwałość Pixela 8". Warto jeszcze przytoczyć odpowiedź działu obsługi klienta, którą otrzymał jeden z nabywców domagających się działania ze strony producenta: "Z całą pewnością rozumiemy Twój punkt widzenia. Nie mamy jednak możliwości udzielenia dodatkowej gwarancji na Twoje urządzenie Pixel. Gdybyśmy mieli taką możliwość, w pierwszej kolejności byśmy Ci pomogli. Dziękujemy za Twoje zrozumienie w tej kwestii". Mówiąc krótko, jeśli dostrzeżecie nierówności na ekranie swojego Pixela, po prostu się do nich przyzwyczajcie...