.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国
 

Ronaldinho globalnym ambasadorem marki Lenovo

lukasrz | 05-05-2006 11:06 |

Ronaldinho z laptopem LenovoFirma Lenovo Group ogłosiła nawiązanie współpracy z klubem FC Barcelona i jego supergwiazdą Ronaldo de Assis Moreira, znanym również jako Ronaldinho Gaúcho.Ronaldinho będzie ogólnoświatowym ambasadorem marki Lenovo. Ten wybitny sportowiec, dwukrotnie wybrany przez FIFA „Piłkarzem Roku”, aktualnie występuje w Barcelonie i w reprezentacji narodowej Brazylii. Jak oceniają analitycy będzie on miał podstawowe znaczenie dla zespołu Brazylii, broniącego pucharu w najbliższych Mistrzostwach Świata 2006. Ronaldinho pojawi się w globalnych kampaniach marketingowych i promocyjnych najnowszych notebooków i komputerów stacjonarnych marki Lenovo.

„Dzięki innowacyjnym produktom i doskonałej obsłudze klienta, Lenovo tworzy globalną markę, która - jak mamy nadzieję – zdobędzie uznanie i zaufanie klientów” – powiedział Milko van Duijl, Wiceprezes Lenovo na region EMEA. „FC Barcelona i Ronaldinho wyznaczają najwyższy poziom światowej piłki nożnej i współpracy zespołowej. Te cechy są nam bardzo bliskie w Lenovo – wierzymy, że Ronaldinho reprezentuje taką samą kulturę innowacji i dążenie do doskonałości jak nasza firma.”

Marc Ingla, wiceprezes FC Barcelona, powiedział: „Cieszymy się, że firma Lenovo została Partnerem naszego klubu a Ronaldinho będzie promował wspólnie marki Lenovo i FC Barcelona na całym świecie. Jestem przekonany, że emocje, jakie wywołuje futbol, w połączeniu z najnowocześniejszą technologią, zapewnią kibicom i wszystkim użytkownikom nowych technologii wiele radości.”

Lenovo stara się w swoich działaniach sponsoringowych umacniać więzi między technologią a sportem. Kilka miesięcy temu Lenovo zainstalowało ponad 6000 komputerów, które obsługiwały Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2006 w Turynie. Tym debiutem technologicznym Lenovo pokazało całemu światu, że jako trzeci największy na świecie producent komputerów PC jest przygotowane, aby konkurować na największych rynkach i sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, oferując wysokiej jakości produkty i niezawodną obsługę klientów.

„Bardzo się cieszę, że mogę pełnić funkcję globalnego ambasadora marki Lenovo” – powiedział Ronaldinho. „Technologia i produkty Lenovo wzbogaciły moje życie jako sportowca. Dzięki nim mogę pozostawać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi podczas treningów, budować moje plany treningowe i śledzić wyniki Barcelony.”

Ronaldinho po raz pierwszy zapisał się w historii światowej piłki nożnej w 1997 r., gdy został najlepszym strzelcem zwycięskiego zespołu Brazylii w Mistrzostwach Świata zawodników poniżej 17 roku życia. W 1999 r. doprowadził swój zespół do zwycięstwa w Pucharze Ameryki. W 2005 r. otrzymał nagrody European Footballer of the Year i FIFPRO World Player of the Year. Jego unikalne umiejętności piłkarskie były wielokrotnie docenianie przez zawodowców i przysporzyły mu rzeszy fanów na całym świecie.

Lenovo jest trzecim pod względem wielkości producentem komputerów PC na świecie. Model biznesowy oparty jest na innowacyjności, wydajności operacyjnej oraz inwestycjach w rozwijające się rynki. Firma, która powstała poprzez przejęcie działu komputerów osobistych IBM przez Lenovo Group, posiada centra badawcze w Yamato (Japonia), Pekinie, Szanghaju i Shenzhen (Chiny) oraz w Raleigh (USA). Lenovo rozwija, produkuje i wprowadza na światowe rynki niezawodne, bezpieczne oraz łatwe w obsłudze urządzenia z zakresu komputerów i elektroniki użytkowej.

Twoja ocena publikacji:
0
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.