tripwire interactive
Graliśmy w Killing Floor III. Kooperacyjna pustka i męczące doświadczenie. Sprawdzić można, ale na szczęście nie trzeba
Tripwire Interactive znajduje się na rynku już mniej więcej dwie dekady i zdążyło zbudować sobie całkiem niezłą pozycję. Stworzyli całkiem sporo gier, ale najbardziej zasłynęli tymi z serii Red Orchestra oraz Killing Floor. Jeśli chodzi o tę drugą, niezmiennie opiera się na prostym (choć w każdej części w którąś stronę rozbudowywanym) koncepcie kooperacyjnego odpierania kolejnych fal maszkar. Odsłona pierwsza jest wręcz w pewnych stronach kultowa - druga zdaje się być częściej krytykowana,...

























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...