Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

as dusk falls

TOP 10 emocjonujących gier z bogatą, wciągającą fabułą i znaczącymi wyborami moralnymi

TOP 10 emocjonujących gier z bogatą, wciągającą fabułą i znaczącymi wyborami moralnymi

Nikt nie powiedział, że gry mają stawiać przed nami wyłącznie wyzwania zręcznościowe, bądź oferować tylko rywalizację z innymi graczami. Dodatkowo, gry to nie tylko segment wysokobudżetowych produkcji znanych jako AAA. W bibliotekach poszczególnych platform z grami, takich jak Steam, przybywa wszak coraz więcej produkcji, które opisywane są niezbyt dotąd popularnymi tagami, takimi jak "bogata fabuła" czy "znaczące wybory". A to właśnie takie gry dostarczają nam najmocniejszych emocji, jako że...

As Dusk Falls – recenzja. O tym jak statyczne obrazy potrafią dostarczyć więcej emocji, niż niejedna dynamiczna gra akcji

As Dusk Falls – recenzja. O tym jak statyczne obrazy potrafią dostarczyć więcej emocji, niż niejedna dynamiczna gra akcji

Jeśli podobały Wam się takie gry jak The Council, The Quarry, The Walking Dead (i inne serie od Telltale), Life is Strange czy Detroit: Become Human, to nie możecie pominąć As Dusk Falls. Wszystkie te tytuły łączy mianowicie mocny ładunek emocjonalny ze względu na poruszaną tematykę oraz zaimplementowanie mechanik decyzyjności. Trzeba tylko wiedzieć, że As Dusk Falls cechuje się nieco inną formą. Mianowicie zamiast płynnych animacji otrzymujemy tu sekwencję postępujących po sobie obrazów 2.5D,...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.