Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Starfield - główny projektant gry tłumaczy, dlaczego protagonista w grze będzie niemy. Argumenty nie każdemu się spodobają

Dominik Wiśniewski | 29-08-2023 15:30 |

Starfield - główny projektant gry tłumaczy, dlaczego protagonista w grze będzie niemy. Argumenty nie każdemu się spodobająZbliżamy się do premiery kolejnej dużej gry Bethesdy – Starfielda. Tytuł formalnie zadebiutuje na rynku 6 września, ale posiadacze edycji Premium będą mogli zacząć rozgrywkę już 1 września. Nic więc dziwnego, że z dnia na dzień przybywa kolejnych wieści o tym wyczekiwanym tytule. Tym razem po sieci rozniosły się wieści dotyczące głównego bohatera. Okazuje się, że będzie on całkowicie niemy.

Okazuje się, że protagonista w grze Starfield będzie niemy. Nie każdemu się to spodoba, ale twórcy tłumaczą, że wszystko to pozytywnie wpłynie na zabawę.

Starfield - główny projektant gry tłumaczy, dlaczego protagonista w grze będzie niemy. Argumenty nie każdemu się spodobają [1]

Starfield - bugi w nowej grze Bethesdy to ponoć rzadkość. Potwierdzają to doniesienia z kilku niezależnych źródeł

Na to czy gra jest dobra czy wręcz przeciwnie wpływa wiele czynników. Jednym z nich jest dobrze napisany, ciekawy bohater główny. Nic więc dziwnego, że wieści o tym, iż protagonita w grze pt. Starfield będzie całkowicie niemy wywołały sporo szumu. O fakcie tym poinformował główny projektant gry, Emil Pagliarulo, udzielając wywiadu dla serwisu Polygon. Nawiązał w tym przypadku do Fallouta 4, w którym to główna poistać była w pełni udźwiękowiona, jednak sporej cześci graczy nie podobało się to, że trzeba było wybierać skróconą wersję odpowiedzi, nieraz uzyskując w ten sposób inną od oczekiwanej linię dialogową.

Starfield - główny projektant gry tłumaczy, dlaczego protagonista w grze będzie niemy. Argumenty nie każdemu się spodobają [2]

Starfield uzyskał złoty status - główne prace nad grą zostały zakończone, a już jutro rozpocznie się pre-load

W wywiadzie padł jeszcze jeden argument. Pagliarulo rzekł mianowicie, że czytanie całej odpowiedzi przed jej wybraniem często prowadzi do tego, że gracze pomijają kwestie wypowiadane przez ich postać, co sprawia, że wysiłek włożony w ich nagranie jest bezcelowy. Jakby tego było mało, główny projektant podkreślił, że właśnie dzięki temu, iż protagonista jest milczący udało się przygotować tak ogromny świat. W grze pojawi się wszak aż 200 000 niemych linii dialogowych. Co ciekawe, na początku protagonista miał posiadać głos, studio zatrudniło nawet aktora głosowego i rozpoczęło nagrania, ale jego głos miał być "zbyt specyficzny" i "wybijać z immersji" - cokolwiek to oznaczało.

Źródło: Polygon
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 31

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.