Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premiery

Damian Marusiak | 11-01-2023 21:25 |

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premieryNie da się ukryć, że Skull and Bones to gra, która rodzi się w prawdziwych bólach. O wielokrotnych opóźnieniach pirackiej produkcji słyszeliśmy już wielokrotnie. Gdy po latach "developerskiego piekła" otrzymaliśmy w 2022 roku konkretne materiały z gry oraz datę premiery, liczyliśmy że w końcu dojdzie do debiutu w sklepach. Jesienią ogłoszono jednak przełożenie premiery na 9 marca 2023 roku. Teraz z kolei mamy już pewność, że i tego terminu nie uda się dotrzymać. To jednak nie jedyne złe wiadomości docierające z Ubisoftu.

W okresie od 1 kwietnia 2023 do 31 marca 2024 roku, Ubisoft wyda przynajmniej trzy duże gry: Assassin's Creed Mirage, Avatar: Frontiers od Pandora oraz Skull and Bones. Tym samym ostatnia z produkcji została ponownie opóźniona i mówi się o debiucie na przełomie 2023 i 2024 roku.

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premiery [1]

Skull and Bones z wymaganiami sprzętowymi dla PC. Na premierę dostaniemy Ray Tracing oraz techniki DLSS, FSR i XeSS

Przy okazji ogłaszaniu kolejnego raportu finansowego, Ubisoft potwierdził że anulowane zostały trzy niezapowiedziane produkcje, a przedsiębiorstwo w dalszym okresie czasu ma zdecydować się na dalsze cięcia kosztów (te mają sięgać 200 mln dolarów), co jest wynikiem przede wszystkim słabej sprzedaży gier w 2022 roku. Skull and Bones z kolei został ponownie opóźniony. Francuski wydawca na razie potwierdza jedynie debiut w roku fiskalnym 2024, który potrwa od 1 kwietnia 2023 do 31 marca 2024 roku. Nieco bardziej konkretny w tym aspekcie jest Stephen Totilo - były dziennikarz serwisu Kotaku, obecnie piszący dla Axios Gaming. Według informacji do których dotarł, Skull and Bones miał zostać znacząco opóźniony, przynajmniej do przełomu 2023 oraz 2024 roku. Na pocieszenie za dwa dni ma odbyć się transmisja Ubisoftu, podczas której piracka przygoda zostanie po raz kolejny zaprezentowana.

Skull and Bones nie zadebiutuje w marcu - w sieci pojawiły się informacje o kolejnym, znaczącym opóźnieniu premiery [2]

Assassin's Creed Mirage z premierą w sierpniu 2023 - powodem opóźnienia mogą być wersje PlayStation 4 / Xbox One

W sprawozdaniu finansowym Ubisoft podkreślił, że w roku fiskalnym 2024 na rynek trafią również Assassin's Creed Mirage oraz Avatar: Frontiers of Pandora. Ten pierwszy według nieoficjalnych informacji miałby trafić na rynek w sierpniu. Na Avatara z pewnością poczekamy przynajmniej do jesieni. Oprócz ujawnionych wyżej trzech gier, Ubisoft ma jeszcze jeden, niezapowiedziany projekt AAA, który także ma trafić do sklepów w okresie do 31 marca 2024.

Źródło: Ubisoft, Twitter @Stephen Totilo
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 16

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.