Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Skull and Bones z wymaganiami sprzętowymi dla PC. Na premierę dostaniemy Ray Tracing oraz techniki DLSS, FSR i XeSS

Damian Marusiak | 27-08-2022 17:00 |

Skull and Bones z wymaganiami sprzętowymi dla PC. Na premierę dostaniemy Ray Tracing oraz techniki DLSS, FSR i XeSSKilka tygodni temu Ubisoft uchylił w końcu rąbka tajemnicy w temacie gry Skull and Bones - po kilku latach w developerskim piekle (jak przynajmniej wynika z informacji w sieci) gra w listopadzie tego roku zadebiutuje na rynku. Producent i wydawca pomału przygotowuje się do premiery, a jednym z elementów kampanii jest zaprezentowanie cech wersji komputerowej. Wygląda na to, że oprócz Ray Tracingu otrzymamy aż trzy techniki upscalingu obrazu. Poznaliśmy ponadto wymagania sprzętowe.

Ubisoft opublikował wymagania sprzętowe gry Skull and Bones, która zadebiutuje na PC już 8 listopada. Producent potwierdził ponadto wsparcie dla Ray Tracingu (RTGI) oraz technik NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS.

Skull and Bones z wymaganiami sprzętowymi dla PC. Na premierę dostaniemy Ray Tracing oraz techniki DLSS, FSR i XeSS [1]

Skull and Bones – nowe IP Ubisoftu na ostatniej prostej. Gra o piratach z obszerną prezentacją i datą premiery

Poniżej znajdziecie materiał wideo od Ubisoftu, który prezentuje komputerową wersję gry Skull and Bones. Możemy liczyć m.in. na obsługę Ray Tracingu (a dokładniej mówiąc RT zostanie wykorzystane do globalnego oświetlania - tzw. Ray Traced Global Illumination - RTGI), nielimitowaną liczbę klatek na sekundę, wbudowany benchmark, wsparcie dla SDR i HDR czy obsługę ultrapanoramicznych monitorów. Ubisoft potwierdza także obsługę aż trzech technik upscalingu obrazu: NVIDIA DLSS, AMD FSR 1.0 oraz Intel XeSS. Co ciekawe, informacja o XeSS pojawiła się w notatce prasowej, aczkolwiek na poniższej grafice brakuje tej informacji. Zastanawiające jest także użycie gorszej jakościowo techniki FSR 1.0 zamiast nowszego i zdecydowanie lepszego FSR 2.0.

Skull and Bones z wymaganiami sprzętowymi dla PC. Na premierę dostaniemy Ray Tracing oraz techniki DLSS, FSR i XeSS [2]

Hogwarts Legacy - wymagania sprzętowe na PC wcale nie takie niskie (zwłaszcza minimalne)

Ubisoft opublikował także wymagania sprzętowe dla gry Skull and Bones. Wymagania podzielone zostały na 4 grupy . Co ciekawe, w przypadku rozdzielczości 4K wymagania dotyczą jedynie upscalowanego obrazu z użyciem technik NVIDIA DLSS Balanced oraz AMD FSR 1.0 Balanced. Aby w tym scenariuszu, przy maksymalnych ustawieniach graficznych, otrzymać 60 FPS, konieczne ma być wyposażenie się z karty GeForce RTX 3080 10 GB lub Radeon RX 6800 XT. Do rozdzielczości Full HD i wysokich ustawień wraz z 60 klatkami konieczne będzie posiadanie całkiem przyzwoitych procesorów tj. Intel Core i7-8700K lub AMD Ryzen 5 3600. Rekomendowane jest także posiadanie 16 GB RAM (Dual Channel), 65 GB miejsca na SSD oraz systemu operacyjnego Windows 11.

Źródło: Ubisoft
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 74

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.