GTA V - Jak wyglądałaby wersja na konsole 16-bitowe?
Grand Theft Auto V jest aktualnie najbardziej rozchwytywaną grą konsolową, która w tydzień od premiery zarobiła ponad miliard dolarów (!), więc ekipa Rockstar może być z siebie zadowolona. Gigantyczny sukces był jednak w tym przypadku niemal oczywistością, wszak pięć lat czekania, karmienia screenami, filmikami i deklaracjami, zaostrzył apetyty wszystkich fanów sandboxów. Czekamy teraz na zapowiedź wersji dla PlayStation 4, Xbox One i oczywiście pecetów, aby zobaczyć najnowszą odsłonę kultowej serii w pełnej krasie. Niestety, właściciele platform innych niż Xbox 360 i PlayStation 3 muszą póki co obejść się smakiem, albo zainwestować nieco grosza w odpowiedni sprzęt... który ledwo radzi sobie z generowaniem tak zaawansowanej oprawy graficznej. Swoją drogą, zastanawialiście się kiedyś, jak mogłoby wyglądać GTA V przystosowane do systemów 16-bitowych? Powiedzmy... dla Nintendo SNES wprowadzonego na rynek w 1990 roku? Jeden z użytkowników serwisu Machinima przygotował specjalną wersje trailera promującego GTA V, który oprócz świetnego klimatu, czaruje również urokliwymi pikselami...
Oprócz materiału filmowego, warto rzucić okiem na ogrom pracy, jaki włożono w odzwierciedlenie wirtualnej metropolii, inspirowanej rzecz jasna prawdziwymi miejscami. Internauci znaleźli już kilkanaście takich punktów, zaś baza stale się rozrasta...
Źródło: Machinima / IMGUR
Powiązane publikacje

Keeper - gameplay świetnie wyglądającej gry autorów Psychonauts, a także dłuższa rozmowa. Pokierujemy latarnią morską
8
EA Sports FC 26 - pierwsi gracze ocenili nową piłkarską grę. Bardzo mieszany odbiór, sporo problemów
24
Titan Quest II - zbliża się drugi rozdział hack'n'slasha, a w nim sporo nowej zawartości. Powalczymy ze Skyllą
0
Borderlands 4 - twórcy biorą się za poprawki licznych problemów. Działanie na PC podstawowym priorytetem
69