Wymagania sprzętowe Titanfall - Nowej gry twórców CoD
Kiedy kilka najważniejszych osób opuszczało studio Infinity Ward, niewiele było wiadomo co zrobią ojcowie serii Call of Duty, ale szybko ogłosili światu, że rozpoczynają intensywne prace nad kolejną sieciową strzelaniną. Wbrew pozorom Respawn Entertainment nie zdecydowało się kontynuować wojennej stylistyki, obierając zupełnie inny kierunek - akcję przeniesiono w odległą przyszłość nadając zabawie charakteru typowego dla widowiskowego science-fiction. Zamiast ganiania terrorystów lub temperowania polityków o imperialnych ambicjach, będziemy biegać po obcych planetach i kontrolować gigantyczne roboty, wprowadzające niezłe zamieszanie na polu walki. Polska premiera gry nastąpi 13 marca bieżącego roku, natomiast współtwórca tego projektu (Vince Zampella) za pośrednictwem Twittera opublikował dziś minimalne wymagania sprzętowe Titanfall. Właściciele starszego sprzętu mogą odetchnąć z ulgą, bowiem do komfortowej zabawy nie będzie potrzebne Core i7-4770K oraz GeForce GTX 780 Ti. Titanfall powinien działać bardzo sprawnie nawet na leciwych maszynach...
Minimalne wymagania sprzętowe Titanfall są naprawdę niewielkie, wszak Core 2 Duo albo Athlon X2 raczej do nowości nie należą, równając się wydajnością z układami klasy Pentium, G3220. Podobnie sytuacja wygląda z kartami graficznymi, które premiery miały bodajże w 2009 roku. Jedynym elementem nie pasującym do archaicznej reszty okazuje się system operacyjny, ponieważ wymagany jest Windows 7, Windows 8 albo Windows 8.1 w wersji 64 bitowej. Niezbędny będzie także dostęp do platformy dystrybucji cyfrowej Origin, należącej do koncernu Electornic Arts. Oczywiście, poniższa konfiguracja pozwoli uruchomić grę, niemniej nie wiadomo z jakim skutkiem.
Minimalne wymagania sprzętowe Titanfall:
- Procesor: AMD Athlon X2 2.8 GHz / Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
- Karta graficzna: Radeon HD 4770 / GeForce 8800 GT 512MB
- Pamięć operacyjna: 4GB RAM
- System operacyjny: Windows 7 / 8 / 8.1 (64-bit)
- Zainstalowany Origin
Titanfall - kupa roboty dla fanów futurystycznych shooterów
Titanfall działa na zmodyfikowanym silniku Source, który debiutował w 2004 roku razem z Half Life 2, więc technologia stojąca za produkcją Respawn Entertainment jest wiekowa. Graficznie na pewno nie będzie to konkurent dla Metro: Last Light albo Crysis 3, jednak w grach sieciowych oprawa wizualna odgrywa drugorzędną rolę. Titanfall nie posiada kampanii dla pojedynczego gracza, ale scenariusze multiplayer będą układały się w sensowną całość, przedstawiając pewną zwartą historię. Czy wszystko działa jak należy prawdopodobnie przekonamy się przed oficjalną premierą, gdyż niedługo powinny wystartować otwarte beta testy.
Ciekawie zapowiada się mechanika rozgrywki, ponieważ obok tradycyjnej piechoty pojawią się także kilkumetrowe mechy, które będzie można oczywiście przejąć i skutecznie wesprzeć kompanów w walce.
Źródło: Twitter
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
23
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
18
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
42
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
71