Visceral Games zapowiada zmiany w Battlefield Hardline
Gra Battlefield Hardline tworzona przez studio Visceral Games to całkowicie nowe podejście do popularnej serii - do tej pory przychodziło nam się zmierzyć z innymi nacjami na rozległych polach walki przy użyciu czołgów, śmigłowców, myśliwców, transporterów opancerzonych oraz oczywiście całego szeregu karabinów maszynowych, pistoletów, karabinów snajperskich i tym podobnych. Najnowsza odsłona to przeniesienie akcji do centrum miasta, gdzie źli bandyci i jakże szanowani antyterroryści będą walczyli o przejęcie cennego łupu, zakładnika lub innego towaru mogącego wpaść w ręce przestępców. Nie tak dawno temu zakończyły się otwarte beta testy Battlefield Hardline na komputerach PC, które miały oczywiście swój wymiar marketingowy, ale również przyniosły pewne zmiany w rozwoju tytułu.
Studio Visceral Games na oficjalnym blogu poświęconym najnowszej grze postanowiło wypisać wszystkie zaakceptowane propozycje od graczy, jakie mogą trafić do finalnego produktu. Lista nie jest najdłuższa, bowiem współpraca graczy z producentem gry przyniosła jak na razie tylko dziesięć poprawek - co innego, że propozycji było znacznie więcej i firma wspomina o zbliżających się decyzjach dotyczących kolejnych zmian.
Zmniejszenie ilości występowania eksplozji
Gracze narzekali na zbyt dużą ilość fajerwerków i łatwą dostępność potężnych ładunków wybuchowych. W nowej rewizji zawodnicy będą musieli bardziej skupić się na strzelaniu i wykonywaniu taktyki prowadzącej do zwycięstwa ich drużyny.
Zbalansowanie i zmiana nazwy dla klasy mechaników
Studio postanowiło dać mechanikom większe szanse na walkę z innymi klasami, dzięki czemu wybranie tej profesji nie będzie wiązało się z tak łatwym umieraniem po ostrzale innego gracza. Producent myśli także nad zmianą nazwy dla tej klasy i liczy na sugestie ze strony graczy.
Przebudowa interfejsu gracza (HUD)
Visceral Games postanowiło zmienić HUD na nieco bardziej różniący się od tego z Battlefielda 4, jak również położyło nacisk na wyświetlanie najważniejszych informacji dotyczących zadań i stanu gracza.
Przebudowa sekcji poświęconej broniom
Od teraz będzie łatwiej znaleźć ulubione dodatki dla swojej broni dzięki oczyszczeniu interfejsu ze zbędnych elementów.
Stworzenie bardziej interaktywnego świata
Visceral Games chce uczynić świat w grze jeszcze lepszym, a wszystko to przy pomocy interaktywnych elementów takich jak: drzwi, radio, skrzynki z bronią i tym podobne. Mówiąc prościej, gracz ma mieć więcej możliwości interakcji z mapą i korzystania z jej zasobów.
Przedłużenie czasu trwania rundy
Na prośbę graczy postanowiono wydłużyć czas trwania rundy w różnych trybach - w becie akcja rozgrywała się zbyt szybko i była zbyt dynamiczna.
Zwiększenie wytrzymałości pojazdu transportowego
W dotychczasowej wersji pojazdy można było niszczyć z łatwością przy pomocy karabinów maszynowych - od teraz wszystkie samochody i transportery są bardziej wytrzymałe i odporne na uszkodzenia.
Poprawki w dźwiękach
Studio postanowiło udostępnić graczom lepsze możliwości wykrywania ruchu innego zawodnika przy pomocy dźwięku. Mówiąc prościej, producent wziął się za przebudowę odgłosów wydawanych przez postacie w grze.
Odblokowanie możliwości ratowania przez apteczki i skrzynie z bronią
Gracze skarżyli się także na blokowanie możliwości ratowania innego gracza w sytuacji, gdy na linii znajdowała się apteczka lub skrzynka z amunicją.
Poprawki w funkcji przesłuchiwania i T62 CEW
Źródło: Battlefield
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
26
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
18
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
42
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
71