System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora
Firma Razer ogłosiła HyperSense – ekosystem urządzeń wyposażonych w technologię haptyczną, zaprojektowanych tak, aby dostarczać wysokiej jakości doświadczeń i imersji płynącej z rozgrywki. CEO Razera, Min-Liang Tan powiedział: „Jesteśmy w końcu w stanie poczuć to, co widzimy i słyszymy na całej arenie gry, wyczuwając każde drganie broni wroga czy doświadczając pełnego basu pomruku potwora. Podobnie jak w przypadku Razer Chroma, gdzie zademonstrowaliśmy możliwości systemu oświetleniowego w sprzęcie do gier, HyperSense synchronizuje urządzenia gamingowe wyposażone w wysokiej jakości motorki haptyczne, aby pogłębić zanurzenie w świecie gry". Jak będzie działać Razer HyperSense?
Razer HyperSense wykorzystuje urządzenia, aby zapewnić dotykowe wrażenia w 360 stopniach i immersję, które pozwalają graczom poczuć eksplozje, zbliżających się od tyłu wrogów lub nadchodzący z przodu atak.
Razer Turret dla Xbox One w sprzedaży. Jest kompatybilny z Gears 5
Razer HyperSense wykorzystuje każde urządzenie z tradycyjnego zestawu urządzeń peryferyjnych PC, aby zapewnić dotykowe wrażenia w 360 stopniach i immersję, które pozwalają graczom poczuć eksplozje, zbliżających się od tyłu wrogów lub nadchodzący z przodu atak. HyperSense używa technologii opracowanych przez Lofelt, SUBPAC oraz inne firmy. Bez konieczności wstępnej, skomplikowanej konfiguracji, Razer HyperSense sprawia, że urządzenia zaczynają dostarczać wierne informacje zwrotne oparte na dźwięku pozycyjnym lub specyficznych wskazówkach dźwiękowych takich jak uderzenie młota, wystrzały z wyrzutni rakiet czy podmuch wiatru płynący z lewej do prawej. Połączenie dźwięków środowiskowych z bardziej bezpośrednimi dźwiękami generowanymi wokół postaci w grze zapewnia pełne 360-stopniowe zanurzenie w rozgrywce.
Razer chce byśmy kopali walutę w zamian za punkty lojalnościowe
Tak samo jak Razer Chroma, HyperSense jest w stanie uzyskać wyraźniejsze i bardziej wciągające doświadczenia dzięki integracji z wieloma grami. Pozwala to na połączanie określonych wydarzeń czy mechaniki w grze z precyzyjnymi reakcjami haptycznymi, zdolnymi do odtwarzania szerszej gamy wibracji niż konwencjonalne urządzenia haptyczne do codziennego użytku. Razer obecnie pracuje z deweloperami, aby jeszcze mocnej zintegrować gry z tą technologią, a zainteresowane studia i twórcy mogą kontaktować się pisząc na adres: hypersensedeveloper@razer.com. Z technologii HyperSense korzystać będzie m.in. Nari Ultimate - bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Razera, myszka i podpórka pod nadgarstek firmy Lofelt oraz fotel SUBPAC.
Powiązane publikacje

ARM ma już 40 lat. Architektura, która zasila smartfony, serwery i roboty, trafiła do ponad 250 miliardów urządzeń
22
Anthropic chce zajrzeć do wnętrza AI. Czy do 2027 roku odkryjemy, jak naprawdę myślą modele językowe?
22
Firma Elona Muska xAI chce pozyskać 25 miliardów dolarów na budowę superkomputera Colossus 2 z milionem GPU NVIDIA
60
Nowatorski interfejs mózg-komputer od Georgia Tech może zmienić sposób, w jaki ludzie komunikują się z technologią i otoczeniem
4