Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora

Ewelina Stój | 09-01-2019 12:30 |

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potworaFirma Razer ogłosiła HyperSense – ekosystem urządzeń wyposażonych w technologię haptyczną, zaprojektowanych tak, aby dostarczać wysokiej jakości doświadczeń i imersji płynącej z rozgrywki. CEO Razera, Min-Liang Tan powiedział: „Jesteśmy w końcu w stanie poczuć to, co widzimy i słyszymy na całej arenie gry, wyczuwając każde drganie broni wroga czy doświadczając pełnego basu pomruku potwora. Podobnie jak w przypadku Razer Chroma, gdzie zademonstrowaliśmy możliwości systemu oświetleniowego w sprzęcie do gier, HyperSense synchronizuje urządzenia gamingowe wyposażone w wysokiej jakości motorki haptyczne, aby pogłębić zanurzenie w świecie gry". Jak będzie działać Razer HyperSense?

Razer HyperSense wykorzystuje urządzenia, aby zapewnić dotykowe wrażenia w 360 stopniach i immersję, które pozwalają graczom poczuć eksplozje, zbliżających się od tyłu wrogów lub nadchodzący z przodu atak.

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora [2]

Razer Turret dla Xbox One w sprzedaży. Jest kompatybilny z Gears 5

Razer HyperSense wykorzystuje każde urządzenie z tradycyjnego zestawu urządzeń peryferyjnych PC, aby zapewnić dotykowe wrażenia w 360 stopniach i immersję, które pozwalają graczom poczuć eksplozje, zbliżających się od tyłu wrogów lub nadchodzący z przodu atak. HyperSense używa technologii opracowanych przez Lofelt, SUBPAC oraz inne firmy. Bez konieczności wstępnej, skomplikowanej konfiguracji, Razer HyperSense sprawia, że urządzenia zaczynają dostarczać wierne informacje zwrotne oparte na dźwięku pozycyjnym lub specyficznych wskazówkach dźwiękowych takich jak uderzenie młota, wystrzały z wyrzutni rakiet czy podmuch wiatru płynący z lewej do prawej. Połączenie dźwięków środowiskowych z bardziej bezpośrednimi dźwiękami generowanymi wokół postaci w grze zapewnia pełne 360-stopniowe zanurzenie w rozgrywce.

System Razer HyperSense pozwoli dosłownie poczuć ryk potwora [1]

Razer chce byśmy kopali walutę w zamian za punkty lojalnościowe

Tak samo jak Razer Chroma, HyperSense jest w stanie uzyskać wyraźniejsze i bardziej wciągające doświadczenia dzięki integracji z wieloma grami. Pozwala to na połączanie określonych wydarzeń czy mechaniki w grze z precyzyjnymi reakcjami haptycznymi, zdolnymi do odtwarzania szerszej gamy wibracji niż konwencjonalne urządzenia haptyczne do codziennego użytku. Razer obecnie pracuje z deweloperami, aby jeszcze mocnej zintegrować gry z tą technologią, a zainteresowane studia i twórcy mogą kontaktować się pisząc na adres: hypersensedeveloper@razer.com. Z technologii HyperSense korzystać będzie m.in. Nari Ultimate - bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Razera, myszka i podpórka pod nadgarstek firmy Lofelt oraz fotel SUBPAC.

Źródło: Razer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 23

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.