AgilitySDK
Microsoft znalazł sposób na największy problem graczy. Advanced Shader Delivery skróci czas ładowania gier nawet o 85 procent

Każdy gracz komputerowy spotkał się z irytującym przycinaniem animacji, znanym jako stuttering. Występuje ono nawet na mocnym sprzęcie i często psuje płynność rozgrywki. Jedną z głównych przyczyn tego problemu jest sposób, w jaki gry zarządzają shaderami, czyli małymi programami odpowiadającymi za wygląd grafiki. Używane metody okazały się niewystarczające. Microsoft postanowił podejść do tematu na nowo i opracował zmiany w ramach swojego API DirectX.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaka karta graficzna sprzedaje się najlepiej? NVIDIA GeForce, czy też AMD Radeon? Statystyki z Polski i nie tylko
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test Mafia: The Old Country PC. Jakość technik skalowania NVIDIA DLSS 4, AMD FSR, Intel XeSS, TSR oraz skalowanie wydajności
Test wydajności Mafia: The Old Country - Mamma mia! Wymagania sprzętowe to prawdziwy rozbój! Bez upscalingu będzie ciężko