Szczegóły dotyczące nowej usługi YouTube Music Key
YouTube od jakiegoś czasu szykuje się na premierę swojej nowej usługi opierającej się głównie na utworach muzycznych - do tej pory nie znaliśmy jednak dokładnych planów Google i trudno było powiedzieć coś więcej na temat funkcjonalności nowinki i jej zasięgu. Teraz do sieci trafiły pierwsze informacje dotyczące usługi o nazwie YouTube Music Key, czyli kolejnego gracza na rynku serwisów muzycznych oferujących dostęp do piosenek po opłaceniu odpowiedniej subskrypcji. Według portalu Android Police, kolejny twór od Google umożliwi odtwarzanie utworów muzycznych bez jakichkolwiek reklam, zaś użytkownik będzie miał możliwość zapisu piosenek i filmów do późniejszego odtwarzania offline.
YouTube Music Key stanie się jednym z najpopularniejszych serwisów muzycznych?
Warto także wspomnieć o specjalnej mobilnej aplikacji umożliwiającej dostęp do utworów w tle, czego obecny klient YouTube'a niestety nie potrafi. A jak wypadają koszty nowej usługi? Według informacji z sieci, abonament YouTube Music Key może zostać połączony z opłatą za Google Play Music Key (obecnie Google Play Music All Access), a całość wyniesie nas 9,99 dolara na miesiąc.
Google ma zaoferować 30-dniowy okres próbny w celu przyciągnięcia użytkowników do swojej nowości. Dostawca usługi stworzył ponoć bazę składającą się z 20 milionów wysokiej jakości utworów, jednak warto pamiętać, że w skład YouTube Music Key wchodzą także zapisy z koncertów, covery oraz remixy. Na razie nie wiemy kiedy Google zdecyduje się na start nowego serwisu i w jaki sposób wpłynie on na muzykę dostępną w normalnym YouTubie.
Źródło: Android Police / The Verge
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57