Zgłoś błąd

X

Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.

Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschРусскийFrançaisEspañol中国

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie

Jakub Krawczyński | 02-11-2019 13:00 |

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskieHalo: Reach jest jedną z sześciu gier z legendarnej serii xboksowych FPS-ów, które trafią na PC (w tym na Steam) w odświeżonej formie. Ostatnim tytułem z tego cyklu, który gościł na komputerach osobistych było (skądinąd świetne, choć z kontrowersyjnym zakończeniem) – Halo 2. Były to jednak czasy… Windows Visty. Microsoft ma zamiar sukcesywnie wydawać poszczególne tytuły z serii Halo pojedynczo. Dzięki temu 343 Industries będzie mogło dopracować każdy z nich z osobna. Proces ten z Reach już trwa od długiego czasu, poprzedzony testami beta. Gra powinna ukazać się przed końcem tego roku, choć jej data wydania nie jest jeszcze znana. Poznaliśmy jednak wymagania sprzętowe oraz informacje nt. crossplayu.

Halo: Reach na PC to gra o bardzo niskich wymaganiach technicznych – nawet do rozgrywki w 4K i 60 FPS. Tytuł ma również wspierać cross-play, a także synchronizować postępy między konsolą a PC.

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie [1]

Halo: Reach to chronologicznie pierwsza gra z uniwersum Halo jeśli chodzi o czas akcji. Została wydana w roku 2010 i była to ostatnia produkcja Bungie w tym uniwersum. Deweloperzy użyli w nim nowego silnika (co ciekawe, trafił on potem do Destiny), który wtedy odświeżył już nieco wyeksploatowany engine z rodowodem w części drugiej. Teraz oczywiście po 9 latach nikogo nie powinno zdziwić, że nie jest on szczególnie "sprzętożerny", nawet jeśli grę cokolwiek odświeżono. Poniżej znajdują się oficjalne wymagania techniczne. Co ciekawe, 343 Industries podało także szacowaną liczbę FPS-ów, jakie osiągniemy w danej konfiguracji i przy rozdzielczościach 1080p oraz 4K da się zauważyć minimalną przewagę sprzętu AMD.

Pierwszy materiał z Halo Reach na PC. 15 minut rozgrywki w 4K

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie [2]

Wymagania sprzętowe Halo: Reach - minimalna konfiguracja:

• Procesor: Intel Core i3-550 lub AMD Phenom II X4 960T
• Pamięć: 8 GB RAM
• Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD 6850

Wymagania sprzętowe Halo: Reach - minimalna konfiguracja do 1080p:
• Procesor: Intel Core i7-870 / AMD FX-4100
• Pamięć: 8 GB RAM
• Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti / AMD Radeon R7 360

Wymagania sprzętowe Halo: Reach - minimalna konfiguracja do 4K:
• Procesor: Intel Core i5-3450K / AMD FX-6350
• Pamięć: 8 GB RAM
• Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 770 / AMD Radeon 480

Ruszają testy Halo Master Chief Collection na PC. Szansa na 4K HDR

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie [3]

Jak widać, do rozdzielczości 4K przy 60 FPS gra wymaga 6-letniej karty graficznej (GTX 770) oraz 7-letniego procesora (i5-3450K). Deweloperzy mają w dalszym terminie wydać bardziej szczegółową rozpiskę wymagań technicznych, uwzględniającą także zintegrowane układy graficzne. Wygląda na to, że w Halo Reach będzie można komfortowo pograć nawet na bardzo starych laptopach. Studio 343i zapowiedziało również crossplay w Halo Reach, pomiędzy wersją z Microsoft Store a Steam. Rozgrywka międzyplatformowa z Xbox One jest brana pod uwagę, ale twórcy nie mają jeszcze nic do zapowiedzenia. Warto jednak podkreślić, że postępy gry będą synchronizowane między konsolą a PC (ale nie checkpointy w środku misji).

Halo Reach na PC - wymagania do 4K 60 FPS są bardzo niskie [4]

Źródło: Windows Central, TechRadar
24
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.