Resident Evil 4 Remake - deweloperzy prezentują kolejny fragment gry. Oto potężny przeciwnik, którego w oryginale nie było
Ostatnio Capcom dzieli się coraz częściej materiałami ze zbliżającej się premiery remake'u jednej z najlepiej ocenianych odsłon Resident Evil. Jako że "czwórka" jest grą znacznie nowszą, nie czeka nas oczywiście aż tyle zmian względem oryginalnej wersji, co przy odkurzonych wersjach poprzedników. Mimo to pewne świeże pomysły się jednak pojawią. I wygląda na to, że nie jest ich wcale tak mało.
Game Informer zamieścił kilka minut wywiadu z dyrektorem artystycznym Hirofumim Nakaoką. Wśród materiałów rzucono światło na nowego przeciwnika, który nie pojawił się w oryginalnej wersji.
Electronic Arts uśmierca projekt z uniwersum Titanfall oraz gry Apex Legends Mobile i Battlefield Mobile
O nowej wersji Resident Evil 4 dowiedzieliśmy się już niemało. Dodatkowym źródłem informacji był ostatnio jeden z deweloperów studia, który opowiedział co nieco przede wszystkim o postaciach w grze. Nas oczywiście najbardziej interesowało rozwinięcie kwestii jednego z przeciwników, którego grafika pojawiła się już parę dni temu. To dość interesujący model potężnego osiłka dzierżącego młot i noszącego maskę z krowiej głowy. Jak zostało też zresztą rozpoznane na Twitterze, został on stworzony na bazie jednego z wcześniejszych szkiców koncepcyjnych oryginału, które ostatecznie nie zostały wykorzystane w finalnej wersji. Teraz możemy przyjrzeć się jego atakom w trakcie fragmentu gameplayu:
Paranoid - horror psychologiczny twórców Agony i Succubus. Tym razem obędzie się jednak bez piekielnej tematyki
Pomiędzy przebitkami z rozgrywki Hirofumi Nakaoka nakreślił oczywiście więcej aspektów związanych z tytułem. Jedna rzecz jest istotna: twórcy nie próbują zmieniać zbyt wiele kluczowych elementów, starając się ewidentnie, by esencja Residenta pozostała bez zmian - np. w kontekście mieszania różnego rodzaju potworów z nieoczywistymi, ludzkimi przeciwnikami, na czele z ulubieńcem publiczności, czyli facetem z piłą. Dotąd część graczy zachodziła w głowę, czy nie pojawi się aby zbyt dużo materiałowych cięć, a tymczasem na razie jest dokładnie odwrotnie i nowe koncepty tylko dochodzą. To całkiem dobrze wróży projektowi.
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
1
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32