Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników

Bartosz Woldański | 15-10-2020 11:30 |

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkownikówNVIDIA ujawniła, że Marvel’s Avengers, gra-usługa studiów deweloperskich Crystal Dynamics i Eidos Montreal, otrzymało obsługę techniki rekonstrukcji obrazu DLSS, opierającej się na sztucznej inteligencji i tzw. głębokim uczeniu. Jest to niespodziewana decyzja, ponieważ produkcja Square Enix wyszła półtora miesiąca temu i raczej nikt nie spodziewał się, że dostanie w ogóle takową aktualizację. Miałoby to więcej sensu, gdyby gra cieszyła się dużą popularnością i gracze nadal chętnie by się w nią zagrywali, ale statystyki ze Steam Charts i SteamDB są okrutne i zwiastują powolny proces umierania trybu sieciowego w Marvel’s Avengers. Aktualizacji związanej z DLSS doczekał się także Wolfenstein: Youngblood.

Marvel’s Avengers doczekało się obsługi DLSS 2.1, szkoda tylko, że „nieco” spóźnionej. Od premiery gry minęło mianowicie już półtora miesiąca i z tygodnia na tydzień traci ona coraz więcej graczy. 

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [1]

NVIDIA DLSS 2.0 - Test wydajności i porównanie jakości obrazu

Marvel’s Avengers, której premiera odbyła się 4 września, jest kolejną grą obsługującą technikę DLSS 2.1 z trybem Ultra Performance dla rozdzielczości 8K i obsługą VR pod nowe karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 3090. Aktualizację otrzymał także Wolfenstein Youngblood, który wcześniej obsługiwał "tylko" DLSS 2.0, a od teraz także 2.1, dołączając tym samym do Control, Death Stranding, Justice i Minecrafta RTX. W kolejce czekają następujące tytuły: Boundary, Bright Memory: Infinite, Ready Or Not, Scavengers i Watch Dogs Legion. DLSS pojawi się także m.in. w Call of Duty: Black Ops Cold War i Cyberpunku 2077. 

NVIDIA DLSS 2.1 z trybem Ultra Performance dla 8K i obsługą VR

Marvel’s Avengers zebrało mieszane opinie wśród użytkowników platformy Steam (ok. 65% pozytywnych przy zaledwie niespełna 10 tysięcy recenzji). Krytycy oceniają tytuł podobnie. Gra osiągnęła średnią ocen na poziomie 67% w serwisie Metacritic i doceniono w niej potencjał, ale powtarzalność w trybach sieciowych zabija zainteresowanie, a na razie dostaje jedynie zwykłe aktualizacje. Wersja PC nadal jest zabezpieczona znienawidzonym przez gros graczy Denuvo, przez co wielu z nich nadal jest zniechęconych do zakupu. Grze może nie pomóc nawet dodatkowa, darmowa zawartość, którą Square Enix ujawniło w popremierowym planie rozwoju. W ostatnich 30 dniach średnia liczba graczy wynosi nieco ponad 3 tys. (początkowo było ich przeszło 30 tys.), a obecnie w ostatnich dniach zagrywa się w nią codziennie ok. 1,4-2 tys. użytkowników, a ta liczba regularnie maleje (w tej chwili gra w nią zaledwie 800-900 osób). 

Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [2]Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [3]Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [4]Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [5]Marvel’s Avengers otrzymuje DLSS, mimo że gra traci użytkowników [6]

Źródło: NVIDIA, Steam Charts, SteamDB
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 10

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.