network test
Graliśmy w Elden Ring Nightreign - roguelike souls, czyli relacja z sieciowych testów niekonwencjonalnej gry FromSoftware

Tańczymy z tym cholernym smokiem już spory kawałek czasu. Praktycznie nie różni się od oryginału z Limgrave. Oznacza to, że chwila nieuwagi może prowadzić do przypalenia, zdarza mu się znikać i pojawiać na drugim końcu doliny, a my... cóż, trzymamy się całkiem długo, ale mogliśmy mieć więcej szczęścia ze zdobycznym ekwipunkiem. Już w zasadzie go mamy, bo wystarczy kilka celnych serii na maskę i... tak, oczywiście w takim momencie mapa zaczyna się zamykać i nieubłaganie zbliża się do nas...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p