marcus persson
Minecraft - wiadomo, jakie przychody dla Microsoftu generuje hit zakupiony od studia Mojang. Jedna z najlepszych inwestycji firmy

Pełna wersja kultowego już dzisiaj Minecrafta ukazała się pod koniec 2011 roku. Produkcja stała się tak wielkim hitem, że niespełna 3 lata później przedsiębiorstwo Microsoft kupiło studio Mojang AB, które jest odpowiedzialne za jej stworzenie (twórcą jest szwedzki programista Markus Persson, znany jako "Notch"). Kwota transakcji wynosiła aż 2,5 mld dolarów, co nawet dziś wydaje się ogromną sumą. Po prawie 10 latach dowiedzieliśmy się, jakie zyski co roku generuje Minecraft.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p